AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Høres denne mannen seriøs ut? Han er 3 år eldre enn meg. Jeg møtte han på en studietur i januar * Han tar (mer eller mindre) kontakt hver dag (SMS og Facebook)* Han vil møtes gjevnlig (ca. 1-3 gr. uke, alt etter hvordan timeplanen ser ut)* Han er veldig lysten på sex (kanskje ikke så rart, men vi har enda ikke hatt det).* Han spanderer ofte på meg. (middag,kino og div.)* Han virker til tider litt sjalu, hvis jeg f.eks blir flørtet med av en annen mann.* Han sier han er ute etter langvarig forhold og lei av singellivet.* Han vil ikke at vi skal treffe andre* Han putter meg inn i fremtiden når han prater. Sier f.eks "Åh, dit må vi dra en gang".* Han har en tendens til å bli litt sjenert når vi møtes. Spesielt i starten hvis det har gått en stund siden sist. Da kan han f.eks stamme litt eller uttale ting feil Eneste negative er * At han sjeldent spør meg om personlige ting. Han spør kanskje bare hva jeg har gjort på en dag, men går ikke dypere. Han aner f.eks ikke hvem mine venninner er. * Han er veldig lysten og ivrig på sex. Med det mener jeg at han fort kan bli veldig fysisk når vi er sammen. Drar meg til hans armen, legger seg over meg, kysser, kliner, tar meg på kroppen osv. Kamilla 22 år Anonymous poster hash: 2ddfd...f10
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Har han prøvd å fingre deg..? Anonymous poster hash: 14346...bef
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Herregud, jeg er glad jeg ikke er kvinne og må gå rundt og se etter tegn hele tiden. Hva skjedde med å bare ta ting som de kommer og heller være med i øyeblikkene som oppstår, enn å analysere? Han er nok seriøs, men finner han ut hvordan du driver og tenker vil han få andre tanker. Ingen vil være sammen med en gal jente. Etter å ha vært på KG er jeg skremt over hvordan enkelte damer tenker, og jeg er livredd for å møtte sånne som du. Gi det tid TS, så vil livet gi deg svarene du vil ha. Anonymous poster hash: 01aa9...010 4
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Bortsett fra siste punktet der så kunne han høres ut som siste daten jeg hadde... og han viste seg å være gift. Tror neppe det er sikre tegn på noe. Anonymous poster hash: bcec5...ba5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Det eneste som er sikkert er at ingenting er sikkert. Følg magefølelsen din, du. Har du spurt han noen "dypere" spørsmål da?Anonymous poster hash: 2e63a...123 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Ekte og gode playere har tålmodighet og flink til å sjonglere de forskjellige damene i kalenderen sin... Anonymous poster hash: 0e949...a77 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Har han prøvd å fingre deg..? Anonymous poster hash: 14346...bef Nei. Jeg mente bare at han tar å stryker veldig på meg. Ekte og gode playere har tålmodighet og flink til å sjonglere de forskjellige damene i kalenderen sin... Anonymous poster hash: 0e949...a77 Ja, det er sikkert. Det er sant det dere sier. Jeg eller dere kan jo ikke vite for sikkert, men ville bare høre hva dere syntes. Han var hos meg i går og da så vi film sammen med ei venninne av meg. Han satt å holdt meg i hendene hele tiden, så han virker jo seriøs da. Jeg har egentlig ikke peiling, for jeg har aldri vært i et seriøst forhold før. Noen menn som har noen synspunkter? Kamilla (ts) Anonymous poster hash: 2ddfd...f10
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Herregud, jeg er glad jeg ikke er kvinne og må gå rundt og se etter tegn hele tiden. Hva skjedde med å bare ta ting som de kommer og heller være med i øyeblikkene som oppstår, enn å analysere? Han er nok seriøs, men finner han ut hvordan du driver og tenker vil han få andre tanker. Ingen vil være sammen med en gal jente. Etter å ha vært på KG er jeg skremt over hvordan enkelte damer tenker, og jeg er livredd for å møtte sånne som du. Gi det tid TS, så vil livet gi deg svarene du vil ha. Anonymous poster hash: 01aa9...010 Hahahaha, velkommen til jorda, kjære! Du skulle bare visst hvordan jenter tenker. De overanalyserer, maser, er dramaqueens og har endel skitne tanker oppi hodet. Men, de er også herlige, gode, snille (de fleste) og veldig omsorgsfulle! På samme måte som at menn er grisete, ensformig i tankegangen og tar ikke hint. Men de er også herlige vesner, enkle og barske. Dette er forøvrig ikke generalisering og gjelder ikke alle, men jeg regner med at du skjønner poenget mitt lykke til btw, å finne ei dame som ikke tenker. Kanskje noen av PH-deltakerne er noe for deg? Anonymous poster hash: 7e2c1...981 3
Gjest Usminket Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Jeg synes han virker seriøs. Min erfaring er at menn som bare er ute etter en ting som regel ikke gidder å avtale at man skal være eksklusiv. De er litt "care" om du treffer andre, og blir som regel ikke så sjalu heller.
Charmander Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Mye av det høres ut som meg selv, og jeg er ikke ute etter å ligge rundt. Eneste forskjellen er at jeg stiller dype spørsmål og kan holde samtaler gående i timesvis om motparten også er flink til å prate/holde en givende samtale på et noe intellektuelt nivå. Noen nevner ordet "player" her, det er ganske absurd. Det at han virker nervøs om det har gått litt tid tyder på alt mulig annet slik jeg oppfatter situasjonen. Han virker slik som en som ikke er ute etter kun å ha sex med deg. Det at han også chaser deg litt selv om dere ikke har hatt sex virker som en som er seriøs. Jeg kan chase en jente jeg liker ganske lenge selv om vi ikke har sex om hun viser litt vilje til å klargjøre kalenderen for meg... Endret 11. mars 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #11 Skrevet 12. mars 2015 Mye av det høres ut som meg selv, og jeg er ikke ute etter å ligge rundt. Eneste forskjellen er at jeg stiller dype spørsmål og kan holde samtaler gående i timesvis om motparten også er flink til å prate/holde en givende samtale på et noe intellektuelt nivå. Noen nevner ordet "player" her, det er ganske absurd. Det at han virker nervøs om det har gått litt tid tyder på alt mulig annet slik jeg oppfatter situasjonen. Han virker slik som en som ikke er ute etter kun å ha sex med deg. Det at han også chaser deg litt selv om dere ikke har hatt sex virker som en som er seriøs. Jeg kan chase en jente jeg liker ganske lenge selv om vi ikke har sex om hun viser litt vilje til å klargjøre kalenderen for meg... Takk for et seriøst svar Jeg vet at det ikke finnes et fasitsvar på dette, men bør jeg forsikre meg om at han er seriøs med meg før vi har sex? Eller skal jeg bare ta det som god fisk og tro han er det? Vil ikke presse på med å spørre for mye. Kamilla Anonymous poster hash: 2ddfd...f10
Charmander Skrevet 12. mars 2015 #12 Skrevet 12. mars 2015 Det er nesten umulig å gjøre. Det kan dog være at han "kaster inn håndkleet" om du venter for lenge. Dere møttes i januar så det er egentlig bare å ha sex med han, det virker ikke som han er ute etter å kun tømme og rømme, det må du bare stole på. Om han så gjør det får du bare grave deg ned så skal vi prøve å trøste deg
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #13 Skrevet 12. mars 2015 Det er nesten umulig å gjøre. Det kan dog være at han "kaster inn håndkleet" om du venter for lenge. Dere møttes i januar så det er egentlig bare å ha sex med han, det virker ikke som han er ute etter å kun tømme og rømme, det må du bare stole på. Om han så gjør det får du bare grave deg ned så skal vi prøve å trøste deg Ja sant Er skummelt dette her. Hvis han bare stikker etterpå blir det kjipt, for jeg kommer til å se han på skolen etterpå. Kamilla Anonymous poster hash: 2ddfd...f10
Charmander Skrevet 12. mars 2015 #14 Skrevet 12. mars 2015 Hvor mange ganger har bare dere to hvert sammen/datet?
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #15 Skrevet 12. mars 2015 Hvor mange ganger har bare dere to hvert sammen/datet? *teller*, 7 ganger tror jeg K Anonymous poster hash: 2ddfd...f10
Nettinettet Skrevet 12. mars 2015 #16 Skrevet 12. mars 2015 Høres denne mannen seriøs ut? Han er 3 år eldre enn meg. Jeg møtte han på en studietur i januar * Han tar (mer eller mindre) kontakt hver dag (SMS og Facebook)* Han vil møtes gjevnlig (ca. 1-3 gr. uke, alt etter hvordan timeplanen ser ut)* Han er veldig lysten på sex (kanskje ikke så rart, men vi har enda ikke hatt det).* Han spanderer ofte på meg. (middag,kino og div.)* Han virker til tider litt sjalu, hvis jeg f.eks blir flørtet med av en annen mann.* Han sier han er ute etter langvarig forhold og lei av singellivet.* Han vil ikke at vi skal treffe andre* Han putter meg inn i fremtiden når han prater. Sier f.eks "Åh, dit må vi dra en gang".* Han har en tendens til å bli litt sjenert når vi møtes. Spesielt i starten hvis det har gått en stund siden sist. Da kan han f.eks stamme litt eller uttale ting feil Eneste negative er * At han sjeldent spør meg om personlige ting. Han spør kanskje bare hva jeg har gjort på en dag, men går ikke dypere. Han aner f.eks ikke hvem mine venninner er. * Han er veldig lysten og ivrig på sex. Med det mener jeg at han fort kan bli veldig fysisk når vi er sammen. Drar meg til hans armen, legger seg over meg, kysser, kliner, tar meg på kroppen osv. Kamilla 22 år Anonymous poster hash: 2ddfd...f10 Dere må slutte å kategorisere menn dere dater som seriøse eller useriøse på bakgrunn av hva de måtte føle for dere etter en stund med dating. Jeg vet ikke hvor dette har startet men en mann som tror han har møtt den rette og så finner ut at hun ikke er det, er ikke useriøs. TS: Han liker deg og her og nå så er du en dame han kan tenke seg å dele tiden sin med. Han har sine tanker og fantasier om fremtid med deg og dermed snakker han også om fremtiden. Hva det vil bety om en uke eller to er det INGEN som vet. Ikke jeg, ikke du, ikke han og ikke KG. Det kommer helt ann på hva han vil føle etterhvert som han blir kjent med deg.
Becka Skrevet 12. mars 2015 #17 Skrevet 12. mars 2015 Mer personlige ting kan komme etterhvert. At han ikke spør så mye om deg og ditt ennå, trenger ikke bety at du ikke betyr noe. Men at han bare ikke er helt den personen som graver om sånt. Har samme mann selv. Det kommer nok naturlig etterhvert. Vi jenter ( ikke alle ) er nok mer opptatt av nettopp slike ting du mener han ikke spør om. "min" snakker heller ikke så dypt om verken seg selv, eller om meg. Men plutselig en dag, kom det seg naturlig at han snakket litt om foreldrene hans. Og da lyttet jeg interessert og ble glad for at han delte det. Så, ikke tenk så mye på det. La det komme naturlig. Og ellers, syntes jeg du har møtt på en mann som gjør " så rett som det kan bli". ( for ingenting er akkurat slik man vil ) og jeg syntes du skal slappe av og nyte det. Virker som en fin fyr.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #18 Skrevet 12. mars 2015 Høres denne mannen seriøs ut? Han er 3 år eldre enn meg. Jeg møtte han på en studietur i januar * Han tar (mer eller mindre) kontakt hver dag (SMS og Facebook)* Han vil møtes gjevnlig (ca. 1-3 gr. uke, alt etter hvordan timeplanen ser ut)* Han er veldig lysten på sex (kanskje ikke så rart, men vi har enda ikke hatt det).* Han spanderer ofte på meg. (middag,kino og div.)* Han virker til tider litt sjalu, hvis jeg f.eks blir flørtet med av en annen mann.* Han sier han er ute etter langvarig forhold og lei av singellivet.* Han vil ikke at vi skal treffe andre* Han putter meg inn i fremtiden når han prater. Sier f.eks "Åh, dit må vi dra en gang".* Han har en tendens til å bli litt sjenert når vi møtes. Spesielt i starten hvis det har gått en stund siden sist. Da kan han f.eks stamme litt eller uttale ting feil Eneste negative er * At han sjeldent spør meg om personlige ting. Han spør kanskje bare hva jeg har gjort på en dag, men går ikke dypere. Han aner f.eks ikke hvem mine venninner er. * Han er veldig lysten og ivrig på sex. Med det mener jeg at han fort kan bli veldig fysisk når vi er sammen. Drar meg til hans armen, legger seg over meg, kysser, kliner, tar meg på kroppen osv. Kamilla 22 år Anonymous poster hash: 2ddfd...f10 Geeeeeez... Anonymous poster hash: 4dd4a...fdc
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #19 Skrevet 12. mars 2015 Han er nok ikke interessert, nei... Anonymous poster hash: 36dc3...a99
Nettinettet Skrevet 12. mars 2015 #20 Skrevet 12. mars 2015 Han er nok ikke interessert, nei... Anonymous poster hash: 36dc3...a99 Synes jeg ser følelsespekteret til TS i det hun leser denne kommentaren.. -> -> -> -> -> 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå