AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Del Skrevet 11. mars 2015 Ikke meningen å fornærme noen, men har vært i kontakt med eller på date med 5 ulike menn fra Sandefjord, møtt de via netdating/Tinder. Herrejemini assa. For noen kåte griser. Mann nr 1) jukka meg på låret og sleiket meg i øret. kalte meg en hore da jeg ikke ville ha samleie med han. Mann 2) sendte meg melding på Tinder om jeg kunne tenke meg en elsker med stor pikk? Mann 3) spurte på om jeg tente på å få en kuk i rassen (melding på sukker) Mann 4) sendte bilde av tissen sin, med det norske flagget on top Mann 5) var på date og han spurte om jeg hadde noen venninner som kunne tenke seg trekant. Jeg har ikke hatt samleie med noen av disse mennene, bare så det er klart. Hvorfor er menn fra Sandefjord så ekle?Jeg har ikke lagt ut kinky bilder av meg selv. Eller snakket om samleie-ting. Anonymous poster hash: fb962...e28 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Del Skrevet 11. mars 2015 Haha, dette må være tull - eller så er det en gjeng med kreative tullinger der ute. Anonymous poster hash: 2c35b...9d0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Del Skrevet 11. mars 2015 Haha, dette må være tull - eller så er det en gjeng med kreative tullinger der ute. Anonymous poster hash: 2c35b...9d0 Det er 100% sant, jeg lover.. er det rart jeg har slettet meg fra alt av datingsider? Anonymous poster hash: fb962...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Del Skrevet 11. mars 2015 For det første må du ha et større grunnlag enn fem hvis du skal kunne generalisere. Innenfor statistikkfaget regnes det at man må ha et grunnlag på minst 30 for å kunne anta at det er normalfordelt. For det andre tror jeg dessverre ikke at dette er noe særegent for menn fra Sandefjord. Jeg har hørt utallige lignende historier om menn andre steder i landet. Jeg er mann selv, men har store problemer med å skjønne hvordan noen menn kan tro det er et bra trekk å sende bilde av pikken til kvinner man bare har utvekslet noen få meldinger med over et sjekkeforum, eventuelt ingen meldinger. Av en eller annen grunn er det en del menn som gjør dette, og det er ikke særegent for menn fra Sandefjord. Lær deg litt om statistikk før du kommer med neste generalisering. Anonymous poster hash: 05152...093 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Del Skrevet 11. mars 2015 Det er en fabrikk i Sandefjord som slipper ut en gass. Denne gassen er veldig spesiell og får menn til å oppføre seg slik. Gassen heter Disgustorium. Pass deg så du ikke får den i deg du også. Anonymous poster hash: 0cc63...b4c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Del Skrevet 11. mars 2015 For det første må du ha et større grunnlag enn fem hvis du skal kunne generalisere. Innenfor statistikkfaget regnes det at man må ha et grunnlag på minst 30 for å kunne anta at det er normalfordelt. For det andre tror jeg dessverre ikke at dette er noe særegent for menn fra Sandefjord. Jeg har hørt utallige lignende historier om menn andre steder i landet. Jeg er mann selv, men har store problemer med å skjønne hvordan noen menn kan tro det er et bra trekk å sende bilde av pikken til kvinner man bare har utvekslet noen få meldinger med over et sjekkeforum, eventuelt ingen meldinger. Av en eller annen grunn er det en del menn som gjør dette, og det er ikke særegent for menn fra Sandefjord. Lær deg litt om statistikk før du kommer med neste generalisering. Anonymous poster hash: 05152...093 Det må jo være noe i drikkevannet når jeg har opplevd dette med flere. Har sagt fra at jeg ikke syns slik oppførsel er greit til disse menna her og da fikk jeg høre at jeg var prippen Han verste er han på 37 som bor i Oslo. Santa Maria han var gæren.. Anonymous poster hash: fb962...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurgemeie Skrevet 11. mars 2015 #7 Del Skrevet 11. mars 2015 Haha, dette er dumt, TS. Du har rett og slett vært uheldig! Jeg møtte en mann fra Sandefjord i fjor våres, som var en ordentlig gentleman! Jeg har også jobbet med flere mannfolk fra Sandefjord, som også oppførte seg eksemplarisk. Det vil alltid forekomme tilfeller hvor menn er griser og lite oppdratt, men sånn er det i alle byer og kroker her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Del Skrevet 11. mars 2015 Haha, dette er dumt, TS. Du har rett og slett vært uheldig! Jeg møtte en mann fra Sandefjord i fjor våres, som var en ordentlig gentleman! Jeg har også jobbet med flere mannfolk fra Sandefjord, som også oppførte seg eksemplarisk. Det vil alltid forekomme tilfeller hvor menn er griser og lite oppdratt, men sånn er det i alle byer og kroker her til lands. Bra det da, at det finnes normale menn fra Sandefjord og Men det er ikke rart jeg lurer, når jeg har møtt så mye rart. Han ene var til og med en kamerat av en jeg kjenner, så trodde han var kvalitetssikret. Men han var jo spik spenna gæren. Er menn fra Sandefjord kåtere enn normale menn? Anonymous poster hash: fb962...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurgemeie Skrevet 11. mars 2015 #9 Del Skrevet 11. mars 2015 Bra det da, at det finnes normale menn fra Sandefjord og Men det er ikke rart jeg lurer, når jeg har møtt så mye rart. Han ene var til og med en kamerat av en jeg kjenner, så trodde han var kvalitetssikret. Men han var jo spik spenna gæren. Er menn fra Sandefjord kåtere enn normale menn? Anonymous poster hash: fb962...e28 Jeg forstår deg faktisk veldig godt! Det er nesten på samme måte som jeg har opplevd med innvandrere. Er jeg på byen, så er det alltids en eller to utlendinger som skal prøve seg. Det betyr ikke at jeg tenker at alle er sånn, eller at det er en gjenganger. Det er rett og slett ganske tilfeldig! Men, eh, ja, jeg vil si at menn fra Sandefjord er ganske kåte Men, igjen, hvilke menn er ikke det liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #10 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg forstår deg faktisk veldig godt! Det er nesten på samme måte som jeg har opplevd med innvandrere. Er jeg på byen, så er det alltids en eller to utlendinger som skal prøve seg. Det betyr ikke at jeg tenker at alle er sånn, eller at det er en gjenganger. Det er rett og slett ganske tilfeldig! Men, eh, ja, jeg vil si at menn fra Sandefjord er ganske kåte Men, igjen, hvilke menn er ikke det liksom? Haha du er morsom Men jeg har ikke opplevd så direkte oppførsel av menn som de fra Sandefjord. Han ene skrev "kan ikke du sende bilde av fitta di a?" Hvem er det som GJØR sånt Anonymous poster hash: fb962...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gurgemeie Skrevet 11. mars 2015 #11 Del Skrevet 11. mars 2015 Haha du er morsom Men jeg har ikke opplevd så direkte oppførsel av menn som de fra Sandefjord. Han ene skrev "kan ikke du sende bilde av fitta di a?" Hvem er det som GJØR sånt Anonymous poster hash: fb962...e28 Haha, takk Det høres forøvrig ganske merkelig ut at du kun får denne oppførselen fra menn fra Sandefjord. Kan jeg spørre hvor gammel du er, og hvor gamle de som oppførte seg sånn er? Jeg tipper minst 20-åra? Ja, det kan du spørre om! Men igjen, dette er nok ikke noe som gjelder for alle! Husker du chatroulette? Annenhver mann satt foran web cam'en og runket, men allikevel kunne man finne trivelige og oppegående mannfolk til tross for det. Poenget mitt er at menn er griser. Ikke alle, men mange. Og sånn vil det alltid være, de tenker med pikken og er vulgære! Jeg tror du bare skal glemme de som er sånn, og fokusere på å finne en fin fyr som ikke ber deg om intime bilder første melding. Skal også nevnes at Tinder blir brukt som et kjøttmarked for mange (menn, og kvinner). Derfor er det nok endel menn som sitter der for å få seg et "kjapt ligg". Trist, men sånn er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 11. mars 2015 #12 Del Skrevet 11. mars 2015 Ikke bare menn fra Sandefjord som er noen kåtinger "sendte bilde av tissen sin, med det norske flagget on top" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #13 Del Skrevet 11. mars 2015 Ikke bare menn fra Sandefjord som er noen kåtinger "sendte bilde av tissen sin, med det norske flagget on top" Var det deg?! Anonymous poster hash: fb962...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #14 Del Skrevet 11. mars 2015 Haha, takk Det høres forøvrig ganske merkelig ut at du kun får denne oppførselen fra menn fra Sandefjord. Kan jeg spørre hvor gammel du er, og hvor gamle de som oppførte seg sånn er? Jeg tipper minst 20-åra? Ja, det kan du spørre om! Men igjen, dette er nok ikke noe som gjelder for alle! Husker du chatroulette? Annenhver mann satt foran web cam'en og runket, men allikevel kunne man finne trivelige og oppegående mannfolk til tross for det. Poenget mitt er at menn er griser. Ikke alle, men mange. Og sånn vil det alltid være, de tenker med pikken og er vulgære! Jeg tror du bare skal glemme de som er sånn, og fokusere på å finne en fin fyr som ikke ber deg om intime bilder første melding. Skal også nevnes at Tinder blir brukt som et kjøttmarked for mange (menn, og kvinner). Derfor er det nok endel menn som sitter der for å få seg et "kjapt ligg". Trist, men sånn er det Du,dette var menn nærmere 40 år. Jeg tuller ikke. Han yngste var vel 31 og lurte på om jeg ville bli elskerinna hans. Menn blir ikke mer voksne med alderen tydeligvis.. Han med flagget var 41. Anonymous poster hash: fb962...e28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #15 Del Skrevet 11. mars 2015 Fordi Larvik is tha shit Anonymous poster hash: 59f0d...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 11. mars 2015 #16 Del Skrevet 11. mars 2015 Var det deg?! Anonymous poster hash: fb962...e28 Nei, jeg kommer ikke fra Sandefjord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #17 Del Skrevet 4. mars Jeg møtte en ekkel mann en gang der selv. Men utenlanske.. bare utro og skal leke med følelser for å få sex. Anonymkode: e2ee9...1bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars #18 Del Skrevet 4. mars Enig, bare svinpelser Anonymkode: 65bb1...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cartman Skrevet 4. mars #19 Del Skrevet 4. mars Etterkommerne av hvalfangere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #20 Del Skrevet 18 timer siden Datet en fra Sandefjord, han virket snill og god i starten. Men så synes jeg han bare ble en dust, kun ute etter sex. Vil kanskje ikke kalle det dating for han ringte bare når han ville ha et ligg. Datet en annen fra Sandefjord, men han hadde flyttet til Oslo. Han var en ordentlig dust, ikke så veldig opptatt av sex. Men han var ekstrem selvopptatt og må ha hatt noe personlighetsforstyrrelse. Men jeg tror ikke det er pga stedet, det er nok bare ren tilfeldigheter Anonymkode: 38329...6da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå