Gå til innhold

Nordre Skøyen Hovedgård, Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. :)

Nå håper jeg noen av dere kan hjelpe meg. Vi er på jakt etter lokale til bryllupsfesten vår. Nordre Skøyen Hovedgård er et av alternativene, men der har de tatt ferie frem til 01. august. Vet noen svaret på spørsmålene mine;

Hvor mange er det plass til der?

Hva koster det å leie?

Er det rikelig kjølemulighter der?

Jeg har ikke all verdens tålmodighet så jeg håper dere kan hjelpe og jeg slipper å vente en heeeeel måned til jeg får snakket med dem. :kgblunk:

Klem fra Mumsan.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Kan dessverre ikke hjelpe deg med nøyaktige svar på spørsmålene.

Vil bare si at jeg synes lokalene på Nordre Skøyen hovedgård er kjempefine, og hvis jeg skal gifte meg skal jeg ha festen der.

Har vært i flere selskapeligheter der, og da tror jeg det har vært 50-60 gjester. Det er sikkert plass til flere enn det også. Det er et stort rom som brukes til middag, og flere mindre stuer og en større stue/sal som kan brukes til dans. Utsikt over hele byen er det også. Sikkert fint å ta bryllupsbilder der.

Vil ikke tro lokalene er altfor dyre å leie. Kan i alle fall anbefales!

Skrevet

Nordre Skøyen Hovedgård er flott, men det er desverre blitt litt slitt - trenger vedlikehold. Men for all del flott lokale og utrolig flott beliggenhet.

Du bør bo i eller ha tilknytning til Østensjø bydel for å få leid der.

Jeg mener å huske at det koster kr 5000 å leie lokalet. I tillegg kommer leie av servise, duker, betaling til kokk og serveringshjelp osv.

Tror du må kjøpe maten via de (veldig usikker på dette), men alt av drikke (fra vin og drinker til kaffe og fløte) må du ha med deg selv.

Normalt tar de i mot søknader om leie en gang i året (tror dette er jan/feb), men er det ledige datoer kan dette avtales utenom.

Ellers er det som nevnt av gjest her, stor sal og flere stuer som dere kan benytte.

Vi skal ikke ha festen på Nordre Skøyen Hovedgård, men vurderte det en periode.

Håper at disse svarene hjalp deg litt. Lykke til videre med planleggingen. :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...