Gå til innhold

Slette seg fra datingsider

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møteplassen.com: Logg inn med ditt brukernavn og passord. I menyen til venstre finner du innstillinger. Deretter på annet og under avslutte medlemskap trykke ja, videre

Velg en årsak og trykk på slett min konto.

Sukker.no: Logg deg inn med brukernavn og passord. Velg min profil i den øverste fanen, deretter personalia og bilde og velg deaktivering i den nye menyen velg deaktiver min profil velg har du en annen grunn og trykk deaktivering. Profilen vil nå være usynlig. Sukker.no opererer med seks måneders angrefrist, noe som vil si at logger du på igjen i løpet av denne perioden vil profilen igjen bli aktivert og synlig igjen.

Match.com: Logg inn med ditt brukernavn og passord. Trykk på navnet ditt i høyre hjørne og velg konto og abonnement. Gå helt nederst til du finner mine innloggingsinnstillinger deretter på klikk her deretter trykker du helt nederst på klikk her om du vil avslutte medlemskapet ditt hos Match.com og slette profilen for godt på siden du nå kommer til må du skrive inn e-postadressen din og passord. Trykk deretter på den grønne knappen merket fortsett. Trykk fortsett igjen og trykk avslutt medlemskap. Du vil få opp at du er nå logget ut og du har slettet profilen din på match.com.

Anonymous poster hash: 4f438...d58
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

And theeeen...?

Anonymous poster hash: 04058...486
Skrevet

and theeeeen...

...har du plutselig ingen datingprofiler på nettet... :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Joda, ville fremdeles hatt seks sider igjen om jeg hadde slettet meg på de to jeg har av de over....

Anonymous poster hash: 1db1a...43c
AnonymBruker
Skrevet

Hva er vitsen med å være på datingsider? Bare raringer der jo. Samme med Tinder. Bortkasta tid.

• Liker 1
Skrevet

Å slette seg fra Møteplassen og Match er enkelt.

Å slette seg fra Sukker er mer komplisert..Måtte sende dem mail for å få slettet - ikke bare deaktivert.De krevde dessuten en begrunnelse for hvorfor jeg ville slette meg.Om man bare deaktiverer blir profilen uansett slettet innen noen måneder.

Gjest rådyr
Skrevet

Hæ?

Det er tydeligvis mange (menn) som sliter med dette.

AnonymBruker
Skrevet

Godt råd:

ALDRI MELD DEG INN I UTGANGSPUNKTET.

(Da slipper du alt mulig av stress med sletting senere...)

Anonymous poster hash: 955be...5d4
Skrevet

Hva er vitsen med å være på datingsider? Bare raringer der jo. Samme med Tinder. Bortkasta tid.

Tipper jeg er temmelig rar som fant samboeren min på Sukker :fnise:

Skrevet

Et lite tillegg ang. Sukker: Man kan sende epost til Sukker support og be om å bli slettet umiddelbart. Jeg gjorde det, da jeg ønsket å kutte ut Sukker, eller nettdating generelt. Da slipper man de 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...