Gjest runar Skrevet 16. august 2004 #1 Skrevet 16. august 2004 I helgen var jeg ute igjen på byen, hadde en kjempe hyggelig kveld. Når jeg kom hjem sette jeg meg ned og skulle ta en siste øl, da ringte telefonen. X'n, hun var hørbar full, men ikke overstadig som det heter på fint. Hun inviterte seg selv på "etterspill" , hun kom tilslutt, vi satt og snakket og drakk litt , hun var absolutt klar for noe mer... alså en ons. Nå alt kom til alt og vi lå og kysset i sengen , og vi skulle akuratt til å fullføre samleie, så ringte telefonen hennes. Hun tok den , fløy opp , kledde på seg og ropte bare takk for seg. Skuffelsen var jo stor må jeg si, ikke bare fordi jeg ikke fikk noe, men sånnt gjør man vel ikke. Har slettet nummert hennes og kommer aldri til å svare på noe fra henne. Forbannt irriterene å komme i den situasjonen. Noen som har en mening om henne?? synspunkter?? :-x :klø:
Elle Melle Skrevet 16. august 2004 #2 Skrevet 16. august 2004 Hun høres jo ikke spesielt seriøs ut, men det trodde vel ikke du at hun var heller? Å ha ons med en x vitner jo ikke nødvendigvis om verken forpliktelse eller alvor, så hva er det egentlig du er sur for? Trodde du at hun ville ha et forhold igjen, eller er det bare "mangelen på høflighet" du reagerer på? Hvis man ikke har felles regler og holdninger, er det lett for å tråkke hverandre på tærne. Rent personlig synes jeg at oppførselen hennes var lite trivelig, men jeg er heller ikke så veldig for hverken ons eller roting med x`er, så min mening er kanskje ikke så veldig relevant for deg.
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #3 Skrevet 16. august 2004 Du var vel andrevalget hennes, og når førstevalget kunne likevel stakk hun. Ren utnyttelse av deg, men det vet du vel?
nyibyen Skrevet 16. august 2004 #4 Skrevet 16. august 2004 Hun hadde sikkert noe på gang med en som var med henne ute på byen. Så skjærte det seg sikkert med dem, så ville hun ta "hevn" på ham eller bare trengte oppmerksomhet og sex, og tydde til deg. Så ringte sikkert han fra byen og gjorde det godt igjen og hun stakk for å møte ham. Dårlig gjort og umodent og teit, men hvem har vel ikke vært der (eller gjort noe lignende) i fylla? Si nei neste gang hun ringer, du!
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #5 Skrevet 16. august 2004 Like så umodent av deg å bli fornærma for det.
Gjest x en Skrevet 19. august 2004 #6 Skrevet 19. august 2004 Hei. Jeg har gjort det en gang. Men jeg mislikte typen så fælt at det var for å hevne meg faktisk. Ydmyke ham. Men,det er ikke sikkert hun gjorde det.Kanskje hun er en supervimse og hadde lyst på deg. men så ombestemte seg.
Melissa Gioberti Skrevet 19. august 2004 #7 Skrevet 19. august 2004 Dersom de var du som dumpet henne, synes jeg oppførselen hennes var ok. (Vet andre her ikke synes det). Jeg ville ha gjort det samme, for å gi litt hevn tilbake. Så fæle kan noen bli når de har blitt sviktet.... :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå