Gå til innhold

Vet han når han skal fri?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har snakket om å gifte oss neste sommer...

Tror dere de fleste gutter da vet at de bør fri iår,

hvis vi gifter oss neste sommer?

Eller er det bare jenter som vet at det som oftes går 1 år i bryllupsforeredelser??

:roll::roll::roll::roll::roll::):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er bare jenter som planlegger bryllup før det kommer et frieri jeg ;) La ting komme i riktig rekkefølge, frieri først og planlegging etterpå. Om han ikke frir så får du gjøre det selv dersom du vil ha bryllup til neste sommer da vet du.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Hvis dere allerede har snakket om når dere skal gifte dere, er ikke et frieri litt i seneste laget da? Et frieri er jo et spørsmål om en skal gifte seg, og hvis dere allerede har snakket om når, så blir det jo litt... rart å skulle spørre om dere skal gifte dere?

Skrevet
Hvis dere allerede har snakket om når dere skal gifte dere, er ikke er frieri litt i seneste laget da?

nja er vel et personlig valg

mener jeg for, de har snakket om de skal gifte seg, men det er ikke gjort noen sikre planer eller noen tingen, så når han dra fri, og hun sier ja, da er det vel mere bestemt.

sånn kan man også se på det.

nei tror ikke gutter vet det.

Skrevet

da vi snakket om det.. så forstod jeg det som han vil spør en dag (ordntlig frieri liksom)

vet at det kan ta ca et år på forberedelser osv...

ja, alt bør komme i naturlig rekkefølge :)

er vell litt spent & drømmene..

Sev om vi har snakt om det, er det ikke et frieri... bare snakk.. men han har kjempelyst å gifte segosv, og har ikke sagt at han IKKE vil..

han sa det vel mer som "vent med alt snakk til jeg spør" på en romantisk måte..

begge vil ha sommerbryllup & jeg vil så gjerne gifte meg neste sommer, og er redd han frir "for sent" til å planlegge alt.. Og vil at han skal fri. har alltid drømt om det :)

jaja... jeg får være tolmodig. det som skjer, skjer.

Lurte bare på om dere vet om gutter vet sånne ting.. at det kan ta et år å få kirke osv... :)

Skrevet

Jeg tror ikke menn vet slikt, ei heller mange kvinner. Om han spør sent, så får dere vel bare gifte dere til høsten, vinteren, våren eller neste sommer etter der igjen, eventuelt så kan du fri selv.

Skrevet

Ja jeg får vente å se :wink:

Har alltid drømt om at han skal fri og om et sommerbryllup. Men bryllup om høsten og vinteren er vel fint det gså... :)

takk for svar!

Skrevet

Har alltid drømt om at han skal fri og om et sommerbryllup. Men bryllup om høsten og vinteren er vel fint det gså... :)

takk for svar!

Skrevet

takk for svar!

Det kommer en sommer i 2006 også, vettu....

(Eller man kan være heldig å få det til i 2005. Vet om flere som har klart det på 6 mnd om sommeren)

Skrevet

Ja det spørs vel på hvilken kirke man velger.. hvor kjappe man er å få ting unnagjort.

Har veldi lyst å gifte meg neste sommer..

Helt gira :wink:

Jeg skal prøve å ikke tenke så mye :)

Ja har hørt noen fikk til et bryllup på bare 4 mnd.

Vil bare alt skal være perfekt & at sommerbryllup er

populært, men det går nok alltids om man bare VIL nok.

:kul:

Skrevet

Du må nok bare vente på ham....ikke sikkert det er så lenge til han spør.........kanskje i morgen :wink:

Skrevet

Du bør ikke mase hvertfall.

Min sambo fridde ikke før alt maset fra familie osv. hadde roet seg. Ble veldig overrasket julaften i fjor jeg da. Hadde ventet leeeenge på frieri før det, må jeg innrømme. Vi har også barn sammen.

Planla ingenting før frieriet kom, det syntes jeg ble helt feil.

Skrevet

Håper det MrsL!! :)

Nei jeg kommer ikke til å mase, ikke nevne det mer i det hele tatt. Vil at alt skal være opp til han nå.

Han vet jeg vil neste sommer, så .... får jeg se :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...