AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Hei. Jeg har gått ned ganske mye, men har fortsatt 10-15 kg igjen å ta av. Det som fortsatt er igjen og plager meg ganske mye er denne jævlige hengemagen som ikke vil forsvinne, ellers så har jeg også fortsatt litt størrelse på lårene og må begynne å trene overarmene, men ellers så har alt gått seg til ganske bra. Jeg vil helst unngå treningssenter, men hvis jeg skulle gått på treningssenter hva er da jeg må bruke for å få trent bort hengemagen? Dette er det nærmeste eksemplet jeg kommer til hvordan magen min ser ut nå, bare at jeg er noen kg mer enn det her. http://www.bukplastikk.com/foerogetterbilder/Blubbo/IMG_4252.jpg Anonymous poster hash: c91f6...a82
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Ut i fra bildet vil jeg si at mye vil være gjort ved å gå ned i fettprosent, stramme opp indre muskulatur, og tid til å la huden trekke seg sammen etter vektreduksjonen. Noe heng vil det kanskje være igjen etterpå, men det må i så fall opereres bort. Det kan ikke trenes bort. Anonymous poster hash: dfa47...309 1
Chunky Monkey Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Hvis du har sånn som på bildet, må det opereres vekk. Ingenting du kan gjøre for å bedre det
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Ut i fra bildet vil jeg si at mye vil være gjort ved å gå ned i fettprosent, stramme opp indre muskulatur, og tid til å la huden trekke seg sammen etter vektreduksjonen. Noe heng vil det kanskje være igjen etterpå, men det må i så fall opereres bort. Det kan ikke trenes bort. Anonymous poster hash: dfa47...309 Hvis du har sånn som på bildet, må det opereres vekk. Ingenting du kan gjøre for å bedre det Er det som bekymret meg, at jeg må operere det bort. Fastlegen min mener iom at jeg er ung, alltid har vært overvektig og ikke vært jojo-slanker så er det mulig at huden min trekker seg inn. Men jeg tror at det fortsatt vil være et slags heng når jeg har gått ned, men at det ikke vil være nok til at staten vil dekke operasjon. Gjør det hele ganske demotiverende, å vite at jeg fortsatt kommer til å være stuck med hengemagen min selv etter å ha gått ned så mye for å liksom ha det bra med meg selv Men hva er det jeg må trene for å stramme opp indre musklatur? Jeg har null peiling på trening og slikt, da jeg har gått ned nesten 40kg bare basert på å være streng med mat. TS. Anonymous poster hash: c91f6...a82
Gjest Runforit Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Er det som bekymret meg, at jeg må operere det bort. Fastlegen min mener iom at jeg er ung, alltid har vært overvektig og ikke vært jojo-slanker så er det mulig at huden min trekker seg inn. Men jeg tror at det fortsatt vil være et slags heng når jeg har gått ned, men at det ikke vil være nok til at staten vil dekke operasjon. Gjør det hele ganske demotiverende, å vite at jeg fortsatt kommer til å være stuck med hengemagen min selv etter å ha gått ned så mye for å liksom ha det bra med meg selv Men hva er det jeg må trene for å stramme opp indre musklatur? Jeg har null peiling på trening og slikt, da jeg har gått ned nesten 40kg bare basert på å være streng med mat. TS. Anonymous poster hash: c91f6...a82 Begynn å trene tung styrke slik at du får bygget opp muskler. Da vil fettprosenten synk og du vil bli mer fit. Når du har oppnådd ideel fettprosent og du sitter igjen med masse heng så kan du få bukplastikk dekket av staten
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Er det som bekymret meg, at jeg må operere det bort. Fastlegen min mener iom at jeg er ung, alltid har vært overvektig og ikke vært jojo-slanker så er det mulig at huden min trekker seg inn. Men jeg tror at det fortsatt vil være et slags heng når jeg har gått ned, men at det ikke vil være nok til at staten vil dekke operasjon. Gjør det hele ganske demotiverende, å vite at jeg fortsatt kommer til å være stuck med hengemagen min selv etter å ha gått ned så mye for å liksom ha det bra med meg selv Men hva er det jeg må trene for å stramme opp indre musklatur? Jeg har null peiling på trening og slikt, da jeg har gått ned nesten 40kg bare basert på å være streng med mat. TS. Anonymous poster hash: c91f6...a82 Jeg hadde et litt mindre heng enn på bildet, og det ble helt borte da fettprosenten ble mindre, det indre korsettet ble strammere, og huden strammet seg. Jeg gikk fra å ha et heng på nesten 5-6 cm, til å ikke ha heng i det hele tatt i løpet av 2 år. Så ikke bekymre deg ennå. Den indre muskulatur/kjernemuskulatur fungerer som et indre korsett, og er viktig å trene. Søk på øvelser, så vil du finne mye. Anonymous poster hash: dfa47...309
Jade Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Slank deg så mye du skal, og så ser du hva du sitter igjen med på magen. Har du fysiske problemer som sopp, så kan du kanskje få operasjon dekket.
Dolly82 Skrevet 12. mars 2015 #8 Skrevet 12. mars 2015 Jeg hadde slik og jeg fikk dekket bukplastikk, men et tips er å velge fritt sykehusvalg å gå på et privat sykehus, jeg tok på kolosseumklinikken hos en av Norges neste kirurger og fikk reise og opphold og alt dekket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå