Smilefjeset87 Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Hei! Jeg er i tenkeboksen om å reise alene på ferie i sommer, siden ingen har tid eller anledning til å være med. Men hvor i alle dager reiser man alene hen? Eneste kriteriene jeg har er at det er ei fin strand på plassen, og god mat!
Gentleman Rød Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Vil anbefale dubrovnik, og være i byen der, så videre en av dagene ta en taxi til et sted som heter Cavtat. Det er en liten halvøy (om jeg har rett), verdens koseligste sted! Det er veldig fint, en idyllisk plass, med mange store yatcher som ligger til kai. (Google Cavtat, Kroatia)
Fabiola Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Hvor du bør reise, avhenger jo av hva du er ute etter, hvor du synes det er trygt osv! Ta gjerne diskusjonen i denne tråden, som jeg håper vi kan vekke til live igjen: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=905633
Smilefjeset87 Skrevet 11. mars 2015 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2015 Hvor du bør reise, avhenger jo av hva du er ute etter, hvor du synes det er trygt osv! Ta gjerne diskusjonen i denne tråden, som jeg håper vi kan vekke til live igjen: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=905633 De eneste plassene jeg ikke vil reise alene til er Tyrkia og Egypt
caroprins Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 (endret) Jeg hadde funnet meg en chartertur til et fint familieanlegg på f.eks. Sardinia, Kypros, Kos, Kreta eller Mallorca. Gjerne et som har leilighet med kokemuligheter eller all inklusive. Og så må det ligge med en fin strand . Ofte er familieanleggene organisert på store egne områder uten biltrafikk og det er rolig om nettene. Med å bestille frakt mellom fly og hotell så blir det enkelt å komme seg dit også. Du kan stå opp og gå til ferdig mat om du vil eller fikse din egen for så å pakke sommerboka og badehåndkle og gå noen få meter ned til hotellets strand. Som regel så har disse anleggene også enkel strand restaurante for en enkel lunsj om man ønsker det. Det er jo alltid mye familier med barn på disse anleggene men om det ikke plager en så synes jeg disse anleggene er veldig trygge og man har alt man trenger på ett sted. Dessuten så tilbyr reise selskapene mange utflukter som man kan bli med på og da kommer man seg rundt på en trygg og greie måte. hos star tour så heter de Blue Village og hos ving så heter de Sunwing. Det finnes også hoteller som er beregnet på voksne uten barn og det finnes hoteller med mye aktiviteter om man ønsker det. God mat synes jeg at jeg har fått på alle disse anleggene og jeg har vært på endel av de. Endret 12. mars 2015 av caroprins
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå