AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har trøstespist pga personlige problemer alt for lenge. Vips gikk jeg fra 60 til 70 kg... Jeg er 167 cm. Hvordan skal jeg spise for å gå ned? Kan noen lage en matplan for veggiser? Jeg trener pilates 5 ganger i uken ca en halvtime og går turer (Utenom når jeg er deprimert.) Jeg vil gå ned 1 kg i uken om ikke mer. Kan noen være snille og hjelpe meg? Anonymous poster hash: b5be0...495
Gjest Runforit Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har trøstespist pga personlige problemer alt for lenge. Vips gikk jeg fra 60 til 70 kg... Jeg er 167 cm. Hvordan skal jeg spise for å gå ned? Kan noen lage en matplan for veggiser? Jeg trener pilates 5 ganger i uken ca en halvtime og går turer (Utenom når jeg er deprimert.) Jeg vil gå ned 1 kg i uken om ikke mer. Kan noen være snille og hjelpe meg? Anonymous poster hash: b5be0...495 Gå tilbake til gamle vaner og slik du spise før(?) Ellers er god og næringsrik mat ting som egg, kylling, karbonadedeig, fet fisk, havregryn, søtpotet, fullkornsris/pasta, avokado, nøtter, grønnsaker, frukt, kesam, gresk yoghurt etc fine ting å ha i matskapet. Myfitnesspal er fin for å logge. Da ser du ta du får i deg nok av de forskjellige næringsstoffene. Jeg ville lagt meg på 15-1600 kcal på treningsfrie dager og plusset på 250 de dagene du trener pilates. 1
Gjest Runforit Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Ps: Her er masse fine oppskrifter til inspo: http://trinesmatblogg.no/ lavkarbogjortenkelt.net
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Ps: Her er masse fine oppskrifter til inspo:http://trinesmatblogg.no/ lavkarbogjortenkelt.net Hun er veggis daAnonymous poster hash: f5001...2c5
Beltedyr Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Styrketrening er med på å øke forbrenningen din. Jo mer muskler du har, jo mer forbrenner du. Fitness-guruene anbefaler en kombinasjon av kardio og styrketrening for å gå ned i vekt.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Vel, hva med: Frokost: solid grønn smoothie med nøtter/nøttesmør for energi og fett og valgfri frukt for å søte den. Masse fiber. Magen jobber med den i timesvis. Lunsj: Wok/middagsrester. Husk olje - olje er sunt. Snack kl 15-16 (for å unngå å gå i fella og kjøpe noe usunt på butikken): porsjonspose med oppveide nøtter/tørket frukt eller liten porsjon havregrøt med frø. Middag: Bakte grønnsaker, grønnsakssuppe e.l. Nesten uansett hvor mye du klarer å spise av det før du blir stappmett så går du ned i vekt, fordi mengden i kilo per kalori bare er slik. Kvelds: Middagsrester eller grønnsaker med hummus (om du liker slikt). Ikke glem bønner og linser (men det vet du sikkert). Husk å ikke gå sulten. Å sulte fungerer ikke over tid. Anonymous poster hash: 88023...6be
Gjest Runforit Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Hun er veggis daAnonymous poster hash: f5001...2c5 Så ikke det. Men mange av de oppskriftene kan brukes selv om. Bare erstatte kjøtt med soyakjøtt og andre proteinkilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå