Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt å kjøpe noen av KIKO sine produkter, så jeg lurer på hvilke produkter du er fornøyd med og hvilke du ikke er fornøyd med?

Og hvorfor er du fornøyd/ikke fornøyd?

Anonymous poster hash: 6d7d2...545
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du tenkt å selge det her i Norge?

Aldri hørt om, aldri prøvd. Var jo jævla billig da, så kanskje jeg skal prøve. Bra de ikke tester på dyr.

Anonymous poster hash: 1da08...ac5

AnonymBruker
Skrevet

Er kjempefornøyd! Billig og kjempebra. Favorittene er pinsettene, neglelakkene og consealerene! Og pudderet! Egnetlig alt haha..

Anonymous poster hash: ee7af...8eb
Gjest Happyface87
Skrevet

Neglelakkene er helt fantastiske! Da jeg bodde i Italia kjøpte jeg en million av de :P Har prøvd diverse sminke og, men det var ikke helt min kopp te. Eller jo, øyenskyggene er veldig bra! :)

Skrevet

Veldig fornøyd med både BBcream, consealer og rouge.

BBcreamen er den beste jeg har prøvd noen gang. Gir bra fukt, dekker akkurat passe og er drøy i bruk.

Skrevet

Jepp, elsker kiko <3

Skrevet

Skyggepinnene er utrolig gode! Har også noen blusher derfra som jeg elsker, samt favorittblushkosten gjennom tidene, Face 103.

Skrevet

Ååå Kiko <3 jeg elsker egentlig alt jeg har kjøpt derfra. Har vel rundt 30-40 neglelakker derfra nå, har elsket alt av sminke jeg har kjøpt der, og det er egentlig yndlingsbutikken min. :D

Gjest crazycatlady
Skrevet

Ser spennende ut! Også så billig! :D Må testes ut. :) Veldig bra at de ikke tester på dyr også. Det er det viktigste for meg når jeg kjøper produkter. Hjelper ikke hvor bra produktet er om de tester på dyr, da kjøper jeg det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...