Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

hva er terskelen for å klage på elektronikk, i dette tilfellet mobiletelefon?

Har en Samsung s5 fra juni 2014. Den skrur seg av med jevne mellomrom. Den har blitt treg. Visse funksjoner slutter plutselig å virke, som det at skjermen skal slå seg på når man er ferdig med å prate (for å kunne legge på), eller lysstyrken på skjermen henger seg opp.

Altså, relative små, men veldig irriterende feil. Det jeg lurer på er om dette er noe jeg skal klage på? Forventet faktisk optimal levetid lenger enn 7 mnd (hatt disse probleme i 2 mnd).

Samtidig gidder jeg ikke å evnt sende den på reperasjon, så gir ingen av disse tingene utslag og risikerer å sitte med en dum regning for unødvendig diagnostikk.

edit: andre feil/mangler er; applikasjoner og programmer slutter å virke "midt i", f.eks kontakter blir utilgjengelig, tastatur slutter å virke/detter bort, så jeg må avslutte og åpne på nytt

Æh.

Råd?

Endret av Neutral90
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville klaget, rett og slett fordi sånne produkter kommer til å bli dårligere og dårligere hvis vi godtar alle disse småfeilene og ikke melder fra.

Anonymous poster hash: b590e...2af

AnonymBruker
Skrevet

Kom problemene etter oppdatering av ny programvare? Omtrent alle med samsung har de problemene du nevner, og det skyldes lolipop oppdateringen. Sjekk ut samsung på facebook og les andres problemet, og du kjenner deg nok godt igjen,

Med andre ord, det er ikke noen grunn til å klage på telefonen da det er oppdateringen som gjør det. De jobber med å få ut en ny. Du får gjenopprette fabrikkinnstillingene hvis du lnsker den gamle versjonen

Anonymous poster hash: 80a9f...aa7

Skrevet

Min s4 er blitt helt idiot etter den nye oppdateringen.

Skrevet

Åååå, sier dere det. Ja, det kom nok etter oppdateringen... i så fall takk for oppklaring. Håpløst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...