AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #1 Skrevet 11. mars 2015 Vi er på utkikk etter en bil nr 2, som er relativt liten, men bør få grei plass til et barnesete, gjerne to bak, uten at det blir for dårlig plass foran. Noen biler å anbefale? Anonymous poster hash: 9b9fd...32d
mereo Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Skofa Fabia, er en ganske liten - men romslig bil. Jeg var positivt overrasket over størrelsen. Dersom du ikke er avhengig av to barnevogner, så tror jeg den kan funke Hvertfall verdt å ta en kikk på.
^^Belle^^ Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har en Peugeot 207 og der er det grei plass. Det hadde ikke gått får ekstra høye mennesker, men for oss gjennomsnittlige går det akkurat.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Det er veldig mange gode biler i kompaktklassen om disse er store nok for dere; VW Golf, Ford Focus, Mazda 3 etc. Disse kombinerer kjøreglede med overraskende god baggasjeplass Anonymous poster hash: c5e4e...004
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Takk for svar og tips. Vi er lange begge to, så det gjør det litt vanskeligere, mtp å få inn bilstoler. Tar en titt på Skodaen. Har du den selv, Mereo? Anonymous poster hash: 9b9fd...32d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Vi har Focus, og min mann er 1.92. Ikke noe problem.Anonymous poster hash: 49a62...87d
mereo Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Takk for svar og tips. Vi er lange begge to, så det gjør det litt vanskeligere, mtp å få inn bilstoler. Tar en titt på Skodaen. Har du den selv, Mereo?Anonymous poster hash: 9b9fd...32d Nei, men når jeg skal ha ny bil så blir det den. Jeg var egentlig bare ute å kikket, men falt veldig for den. Jeg var hvertfall veldig positivt overasket da jeg satte meg inn i baksetet. (Jeg er kresen på baksetet, selvom jeg sjelden sitter der selv.) Nå er jeg "normal" høyde (dvs. ikke veldig lang), så jeg anbefaller deg om å bare reise til forhandler for å se om ikke annet.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har en Honda civic, god plass i den til å være liten. Anonymous poster hash: e5fb6...14b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå