Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hurra, det er vår, og på tide å hente frem solbrillene. For min egen del må det handles inn nye, da mine trofaste Ray Bans gikk på sjøen i fjor sommer. Hvilke solbriller har du/skal du skaffe deg/liker du? Håper på tips i alle prisklasser!

Anonymous poster hash: 009ee...992
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gucci-GG-4225-S-Women-White-Brown-Aviato

Disse fra Gucci. Er veldig fornøyd med dem, gode glass, og de sitter behagelig på.

Endret av Majott
Skrevet (endret)

guess-silver-semi-rimless-metal-aviator-

Og disse fra Guess. Bruker dem veldig mye, kanskje fordi de er billigere enn de jeg har fra Gucci. Men de er veldig gode å ha på!

Endret av Majott
Skrevet

Jeg trenger også nye, så her vil jeg følge med :)

Skrevet

Jeg er trofast med mine Clubmasters;

Clubmaster-Wayfarer-sungl-001.jpg

Men leter dog etter de perfekte wayfarene.

• Liker 1
Gjest gundagrynte
Skrevet

Det ble Boss Orange og Prada :)

Gjest brud3813
Skrevet

Jeg har et par clubmasters, men føler egentlig ikke helt at jeg har stilen til å kle dem. Så jeg er også ute etter å bli inspirert til å kjøpe nye solbriller for sesongen. Gjerne billige, er det noen som vet om feks Mango eller lignende butikker har greie solbriller?

Gjest Solstråla88
Skrevet

Ray ban er et godt merke, men keg anbefaler på det sterkeste å prøve noen fra maui jim! De er knall gode, kan bades med i saltvann og ferskvann, trenger bare en skyll før man pusser de så er de like gode igje

AnonymBruker
Skrevet

Vet dere om det er mulig å få tak i stilige solbriller til en billig peng noe sted? 500 kr-ish, liksom? Hvilke butikker har i så fall kule, rimelige solbriller? (Ser ei har nevnt Mango over her!)

Anonymous poster hash: 009ee...992
AnonymBruker
Skrevet
Skrevet

Bare synd det er så dyrt. Har ikke råd :(

Anonymous poster hash: 873bd...7fd

Oh, ja, det tenkte jeg ikke på. Faren min eier en optikerforretning, så jeg får "litt" rabatt. Bør kanskje ikke uttale meg om sånne ting. :P

Skrevet

Jeg har bestilt en del solbriller fra aliexpress som er veldig kule :) De er jo så billige og så gjør jo ikke noe om de blir ødelagt :P

Gjest Solstråla88
Skrevet

Hvordan har du fått tak i styrkeglass fra maui jim uten fatning? Jeg jobber i optikk og er bare nyskjerrig, de glassene er fantastiske👍

Skrevet

Jeg ønsker meg Celine Audrey-briller. Mistet mine for to år siden. Dessverre synes jeg det blir kjipt å kjøpe de samme TO ganger :vetikke:

Skrevet

Hvordan har du fått tak i styrkeglass fra maui jim uten fatning? Jeg jobber i optikk og er bare nyskjerrig, de glassene er fantastiske

Vet ikke, det er faren min som har ordnet :vetikke: Men er helt enig i at glassene er fantastiske, ja! Føles som jeg ser verden i HD når jeg har de på, haha :P

Gjest Solstråla88
Skrevet

Vet ikke, det er faren min som har ordnet :vetikke: Men er helt enig i at glassene er fantastiske, ja! Føles som jeg ser verden i HD når jeg har de på, haha :P

Kult! Jeg prøvde nemlig, men da var det nok selgeren jeg snakket med som var vanskelig.

Skrevet

Har veldig lyst på Celine Audrey, men prisen er iiitt for høy for lommeboka. Ellers blir det vel de gode gamle fra Hugo Boss og Ray Ban.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...