Gå til innhold

Undersøkelse! Fra dating til kjærester - hvem tok steget?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Har et par spørsmål her som jeg håper å få svar på :)

1. Etter hvor mange dates hadde dere sex? (Ja, jeg vil vite antall dater og ikke hvor lang tid :P)

2. Hva pleide dere å gjøre på datene sammen? Alltid alene, eller sammen med andre offentlig?

3. Hvordan var stemningen mellom dere etter dere hadde hatt sex? (kleint? ble han mer/mindre interessert? koste han etterpå?)

4. Vanlig å møte foreldre og venner til motparten før eller etter man har hatt sex?

5. Etter hvor mange dates ble dere kjærester, og hvem tok initiativ til "praten"?

Takk så mycke :)

Anonymous poster hash: 6957d...6db
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Denne skulle forøvrig på samliv og relasjoner

AnonymBruker
Skrevet

Heisann. Har et par spørsmål her som jeg håper å få svar på :)

1. Etter hvor mange dates hadde dere sex? (Ja, jeg vil vite antall dater og ikke hvor lang tid :P)

2. Hva pleide dere å gjøre på datene sammen? Alltid alene, eller sammen med andre offentlig?

3. Hvordan var stemningen mellom dere etter dere hadde hatt sex? (kleint? ble han mer/mindre interessert? koste han etterpå?)

4. Vanlig å møte foreldre og venner til motparten før eller etter man har hatt sex?

5. Etter hvor mange dates ble dere kjærester, og hvem tok initiativ til "praten"?

Takk så mycke :)

1. Vi hadde sex på femte date.

2. Filmkvelder og kaféturer, så en god blanding.

3. Ikke kleint i det hele tatt. Vi koste litt, så dro vi ut for å møte et vennepar av meg.

4. Tror det er vanligst å møte foreldre etter at man har hatt sex, ihvertfall. Vet ikke hva som er vanligst når det kommer til venner. Vi møtte verken foreldre eller venner før etter at vi hadde sex. Man vil jo gjerne vite om man er kompatible på det området før man blir offisielle. :lol:

5. Har ingen anelse om hvor mange dater vi var på iløpet av de to månedene som gikk før vi ble kjærester. 2-3 i uka. You do the math, haha. Det var jeg som tok initiativ til praten.

Anonymous poster hash: c30c6...7d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...