AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Dumt spørsmål, men er helt grønn på dette: MÅ man vaske terrassen grundig før beising? Den ble beiset for to år siden, og tenkte å gå over med samme type beis som ble brukt da. Men må jeg vaske den med terrassevask og hele pakka først, eller holder det å spyle den og bare ta bort det eventuelt verste med en kost? Anonymous poster hash: a751c...fce
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Ja, og få vekk mose o.l om det er noe. Ellers blir det ikke skikkelig Anonymous poster hash: ffb0e...665
Testosteron Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Hvis du vil ha et godt resultat, så må du bruke terrasserens eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Så det holder ikke å fjerne sånn grovt med en kost el lign? takk for svar! Anonymous poster hash: a751c...fce
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Så det holder ikke å fjerne sånn grovt med en kost el lign? takk for svar! Anonymous poster hash: a751c...fce Ikke om du ønsker et godt resultat. Når man først skal gjøre noe kan man gjøre det skikkelig tenker jeg Anonymous poster hash: ffb0e...665
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Hmm, ok jeg vurderer å selge stedet så var litt ute etter en liten "quick-fix" (litt sleipt, i know), men er kanskje best å gjøre det ordentlig da Anonymous poster hash: a751c...fce
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Hvis du vil ha et godt resultat, så må du bruke terrasserens eller lignende. Ikke for å kuppe trpden, men jeg har et lignende spørsmål. Jeg har en ny terrasse som ble lagd i fjor sommer, den har nå stått til "tørk" og jeg tenkte å beise å male iår. Skal / må man vaske da også? når den ble lagd i fjor? Jeg har nesten ikke gått på den med sko heller.. Anonymous poster hash: 5895c...c6e
Testosteron Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har en ny terrasse som ble lagd i fjor sommer, den har nå stått til "tørk" og jeg tenkte å beise å male iår. Skal / må man vaske da også? når den ble lagd i fjor? Jeg har nesten ikke gått på den med sko heller. Ja, for vær & vind skitner til terrassen, noe du vil se på vannet når du vasker den. Det blir helt skittent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå