AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Del Skrevet 10. mars 2015 Dumt spørsmål, men er helt grønn på dette: MÅ man vaske terrassen grundig før beising? Den ble beiset for to år siden, og tenkte å gå over med samme type beis som ble brukt da. Men må jeg vaske den med terrassevask og hele pakka først, eller holder det å spyle den og bare ta bort det eventuelt verste med en kost? Anonymous poster hash: a751c...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Del Skrevet 10. mars 2015 Ja, og få vekk mose o.l om det er noe. Ellers blir det ikke skikkelig Anonymous poster hash: ffb0e...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 10. mars 2015 #3 Del Skrevet 10. mars 2015 Hvis du vil ha et godt resultat, så må du bruke terrasserens eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Del Skrevet 10. mars 2015 Så det holder ikke å fjerne sånn grovt med en kost el lign? takk for svar! Anonymous poster hash: a751c...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Del Skrevet 10. mars 2015 Så det holder ikke å fjerne sånn grovt med en kost el lign? takk for svar! Anonymous poster hash: a751c...fce Ikke om du ønsker et godt resultat. Når man først skal gjøre noe kan man gjøre det skikkelig tenker jeg Anonymous poster hash: ffb0e...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #6 Del Skrevet 10. mars 2015 Hmm, ok jeg vurderer å selge stedet så var litt ute etter en liten "quick-fix" (litt sleipt, i know), men er kanskje best å gjøre det ordentlig da Anonymous poster hash: a751c...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Del Skrevet 11. mars 2015 Hvis du vil ha et godt resultat, så må du bruke terrasserens eller lignende. Ikke for å kuppe trpden, men jeg har et lignende spørsmål. Jeg har en ny terrasse som ble lagd i fjor sommer, den har nå stått til "tørk" og jeg tenkte å beise å male iår. Skal / må man vaske da også? når den ble lagd i fjor? Jeg har nesten ikke gått på den med sko heller.. Anonymous poster hash: 5895c...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 11. mars 2015 #8 Del Skrevet 11. mars 2015 Jeg har en ny terrasse som ble lagd i fjor sommer, den har nå stått til "tørk" og jeg tenkte å beise å male iår. Skal / må man vaske da også? når den ble lagd i fjor? Jeg har nesten ikke gått på den med sko heller. Ja, for vær & vind skitner til terrassen, noe du vil se på vannet når du vasker den. Det blir helt skittent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå