AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Sukk. Jeg absolutt hater lårene mine, og forsåvidt også leggene. De blir jo ikke mindre uansett hva jeg gjør. Greit nok at jeg har en del muskler (trener jo styrke), men de ligger gjemt under et ekkelt lag med dissende fett. Nå er overkroppen min akkurat slik jeg vil ja den. Slank og passe muskuløs. Beina, derimot, de blir ikke mindre! Hva kan jeg gjøre? Grøsser hver gang jeg ser meg selv naken.Anonymous poster hash: af99e...bdb
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Jeg vet ikke hvor mye fett det er snakk om, men kvinner er laget for å ha litt fett på kroppen og hos noen legger det seg på låra. Det er ikke normalt for kvinner å ha like lav fettprosent som menn. Anonymous poster hash: a34d5...4f3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Jeg vet ikke hvor mye fett det er snakk om, men kvinner er laget for å ha litt fett på kroppen og hos noen legger det seg på låra. Det er ikke normalt for kvinner å ha like lav fettprosent som menn. Anonymous poster hash: a34d5...4f3 Kvinner er ikke laget for å ha mer fett på kroppen enn menn. Kvinner har høyere fettprosent i den grad at de har bryster og litt mer fettlagring under hoftene, det betyr ikke at det er noe greiere for kvinner å være overvektig enn det er for menn. Menn er ikke naturlig uten fett vi heller. Anonymous poster hash: 640c7...239 2
Gjest Runforit Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Bilde? Kan ikke tro at de er så "fæle" som du innbiller deg om du har et sunt kosthold, trener masse og ellers er superfit. 3
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Ikke meningen å ta motet fra TS, men det kan jo hende du er litt som meg? Jeg lagrer mye mer fett på underkroppen enn overkroppen. Kom over en tråd her på KG hvor fettødem/lipødem ble nevnt, og jeg lurer på om jeg har grad 1-2 av det (google lipedema/lipoedema). Da jeg var yngre, trodde jeg at bare jeg gikk nok ned i fettprosent, ville det ordne seg, men resultatet var undervekt og utmagret overkropp. Har innsett at jeg aldri kan få en typisk velproporsjonert kropp, så da får jeg heller fokusere på å få en mest mulig sunn kropp Og så er jeg takknemlig for at jeg ikke har grad 3 av fettødem... Anonymous poster hash: 24e38...194 1
Ulveedderkopp Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Kvinner er ikke laget for å ha mer fett på kroppen enn menn. Kvinner har høyere fettprosent i den grad at de har bryster og litt mer fettlagring under hoftene, det betyr ikke at det er noe greiere for kvinner å være overvektig enn det er for menn. Menn er ikke naturlig uten fett vi heller. Anonymous poster hash: 640c7...239 Jo, kvinner er laget for å ha mer fett på kroppen enn menn. Menn tåler mye bedre å ha en lavere fettprosent enn kvinner også, og er for menn også lettere å oppnå. 1
Gjest Runforit Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Kvinner er ikke laget for å ha mer fett på kroppen enn menn. Kvinner har høyere fettprosent i den grad at de har bryster og litt mer fettlagring under hoftene, det betyr ikke at det er noe greiere for kvinner å være overvektig enn det er for menn. Menn er ikke naturlig uten fett vi heller.Anonymous poster hash: 640c7...239 Overvektig har ikke noe med saken å gjøre. Kvinner er medfødt med høyere fettprosent og skal ha det så de kan bære frem og fø et barn.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har samme kropp som deg. Skal lårene blir slanke, så ser overkroppen utmagret ut. Her legger fettet seg på pupper, rompe og lår. Mens overkroppen er slank. Når jeg var ung hatet jeg kroppen min, nå er jeg veldig fornøyd. Og ser jo og at menn stort sett er veldig glad i en sånn kropp, en slank sunn kropp med pupper, rompe og lår. Anonymous poster hash: b7b84...951
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Jo, kvinner er laget for å ha mer fett på kroppen enn menn. Menn tåler mye bedre å ha en lavere fettprosent enn kvinner også, og er for menn også lettere å oppnå. GuuuuUUDD, kvinner tåler dårligere å bli skitne på henda også, det betyr ikke at menn er bedre tilpassa det å ta i et tak å få skitt under neglene. Det er ikke vanskeligere for kvinner å komme ned i tilsvarende fettprosent som menn, men det vil se litt annerledes ut da dere har en litt annen fysiologi. Anonymous poster hash: e322d...c60
King in the North Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Fett på rumpe+lår foran overkroppen any day of the week. 1
smygende_lodde Skrevet 11. mars 2015 #11 Skrevet 11. mars 2015 Hva du skal gjøre med lårene dine? Du skal lære deg å bli glad i dem
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #12 Skrevet 11. mars 2015 GuuuuUUDD, kvinner tåler dårligere å bli skitne på henda også, det betyr ikke at menn er bedre tilpassa det å ta i et tak å få skitt under neglene. Det er ikke vanskeligere for kvinner å komme ned i tilsvarende fettprosent som menn, men det vil se litt annerledes ut da dere har en litt annen fysiologi. Anonymous poster hash: e322d...c60 Det vil ikke bare se annerledes ut, det vil også være en dårligere helsemessig tilstand. Kvinner skal ha høyere fettprosent enn tilsvarende menn, sånn er det bare. Anonymous poster hash: 1beea...16b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #13 Skrevet 11. mars 2015 Ville bare minne på at det finnes forskjellige kroppstyper, så noen har naturlig en annen form en andre. Kanskje du har en pære-type? Altså stor rumpe og store lår med en slank overkropp? Dette er jo en flott form å ha! Veldig kvinnelig og mange synes at dette er veldig attraktivt. Du har en "fruktbar" form! Spiser du sunt da? Altså dersom man vil ned i fettprosent, mener jeg det er det viktigste. Så klart er jo trening viktig og, men ja... Anonymous poster hash: 38617...8da
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #14 Skrevet 11. mars 2015 Det vil ikke bare se annerledes ut, det vil også være en dårligere helsemessig tilstand. Kvinner skal ha høyere fettprosent enn tilsvarende menn, sånn er det bare. Anonymous poster hash: 1beea...16b Kvinner er i dårligere helsemessig tilstand enn menn. Det har ingenting med fettprosenten å gjøre. Anonymous poster hash: e322d...c60
Ulveedderkopp Skrevet 11. mars 2015 #15 Skrevet 11. mars 2015 GuuuuUUDD, kvinner tåler dårligere å bli skitne på henda også, det betyr ikke at menn er bedre tilpassa det å ta i et tak å få skitt under neglene. Det er ikke vanskeligere for kvinner å komme ned i tilsvarende fettprosent som menn, men det vil se litt annerledes ut da dere har en litt annen fysiologi. Anonymous poster hash: e322d...c60 Later du som du er helt idiot eller? Les deg opp om biologi før du kommenterer. For det er tydelig at du ikke har peiling.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #16 Skrevet 11. mars 2015 Kvinner er i dårligere helsemessig tilstand enn menn. Det har ingenting med fettprosenten å gjøre. Anonymous poster hash: e322d...c60 Hva er da årsaken til at kvinner lever lenger? Anonymous poster hash: aec30...db8 3
EDDABEDDAHEHEHE Skrevet 11. mars 2015 #17 Skrevet 11. mars 2015 Finnes flust av men som elsker en stor dissende rompe! Omfavn kroppen slik som den er, begynn kanskje på salsa så får du nok mye oppmerksomhet! 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #18 Skrevet 11. mars 2015 Kvinner er ikke laget for å ha mer fett på kroppen enn menn. Kvinner har høyere fettprosent i den grad at de har bryster og litt mer fettlagring under hoftene, det betyr ikke at det er noe greiere for kvinner å være overvektig enn det er for menn. Menn er ikke naturlig uten fett vi heller. Anonymous poster hash: 640c7...239 Kvinner skal ha høyere fettprosent enn menn. Det er ikke det samme som å være overvektig! Anonymous poster hash: a34d5...4f3 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #19 Skrevet 11. mars 2015 GuuuuUUDD, kvinner tåler dårligere å bli skitne på henda også, det betyr ikke at menn er bedre tilpassa det å ta i et tak å få skitt under neglene. Det er ikke vanskeligere for kvinner å komme ned i tilsvarende fettprosent som menn, men det vil se litt annerledes ut da dere har en litt annen fysiologi. Anonymous poster hash: e322d...c60 Ikke skriv om ting du ikke har peiling på.Anonymous poster hash: a34d5...4f3
_LanciA_ Skrevet 11. mars 2015 #20 Skrevet 11. mars 2015 Hei, Jeg sliter også med det samme. Spesielt i område rundt leggene og knær. Jeg har lipødem/ dercums. Slanking og trening har null effekt på beina. Mister masse cm på overkroppen, men null på beina. Beina verker også no helt sykt og jeg føler at de er veldig tunge. Får blåmærker hvis noen ser hardt på leggene mine. Kjenner musklene men de er dekket av fett og ødem. Det hoper seg opp med lymfevæske og proteiner i beina. Eneste jeg kan få ned omkreten av beina på er med lymfedrenasje/kompresjonsstrømper eller fettsuging. Så ett tips er å sjekke om du kan ha lipødem. Alt for lite info om dette i norge, mens som skrevet over google lipedema.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå