Gjest trengerrasktsvar Skrevet 16. august 2004 #1 Skrevet 16. august 2004 Jeg har bestemt meg for å kjøpe en av disse telefonene, men er usikker på hvilken. Ifølge Dinside.no, Siemens ST 55 Tastene er små og vanskelige å trykke, selv om responsen er god. Det verste er imidlertid joysticken – den har en tupp som er usedvanlig glatt, og stikken er nesten umulig å flytte sidelengs.. EricssonT610: Av og til kreves det mange tastetrykk for å utføre visse funksjoner, for eksempel sende en SMS. Batterilevetiden skal også ligge på 315 timer i standby, men vi erfarte at telefonen varte i rundt to døgn med vanlig bruk. Vi har imidlertid ikke hatt muligheten til å teste batteriet mer ekstensivt. Men jeg lurer på andres erfaringer med disse telefonene. Både positive og negative. Håper på rask tilbakemelding.
Mrs. B Skrevet 16. august 2004 #2 Skrevet 16. august 2004 Om valget hadde stått mellom kun disse to ville jeg gått for T610 (selv om jeg er Siemens tilhenger). Grunnen til det er at mange mener at ST55 er et mer eller mindre halvferdig produkt. Det har kommet oppfølgere til begge disse nå som sikkert ikke koster så veldig mye mer. ST60 er ihvertfall noe bedre enn ST55. ST55 har ikke en gang java. Etter T610 har T630 kommet, som sikkert også er en del bedre enn forgjengeren. T610 har det med å være litt treg ved sms-skriving.
Rufus Skrevet 16. august 2004 #3 Skrevet 16. august 2004 Kjenner ikke til Simenstelefonen, men har brukt bode T610 og T630 og skulle jeg kjøpt ny telefon tor jeg nok at jeg hadde gått for T630 aller helst. Hvis det kun er de to tlf du nevner du kan velge blandt r jeg enig med forringe innskriver T610 er nok "hakket bedre"...jeg er iallefall veldig fornøyd med Ericson tidligere også....
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 16. august 2004 #4 Skrevet 16. august 2004 Blant de to du nevner der, hadde jeg definitivt gått for T610. Men siden smaken er som baken, er det nok kanskje lurt å ta en tur på en butikk og kikke på begge.
Fru Fomle Skrevet 16. august 2004 #5 Skrevet 16. august 2004 Jeg har T610, relativt fornøyd med den. Men som de sier i testen, det skal frykteig mye tasting til for å sende en SMS. :-? Dessuten er det veldig vanlig med fabrikasjonsfeil på disse telefonene, så og si alle jeg vet om som har en har måttet bytte en eller flere ganger. Den første min virket i 14 dager før den plutselig sa takk for seg. Det var ikke noe problem å få ny, men det tok jo litt tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå