AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Oppdaterte lin samsung galaxy til lollipop for to uker siden. Det er bare rot etter denne oppdateringen og jeg lurer på om noen vet hva jeg kan gjøre. Jeg leser på nettet at mange har problemer, men Samsung Norge svarer ikke på henvendelsene. Noen som vet? Anonymous poster hash: ffeef...5f7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Kameraet starter når jeg åpner skjermen. Apper slutter. Treig touch. Batteritid elendig. Apper som ikke virker osv. Dette har flere brukere klaget på på Samsung Norge sin fb-side. Det skjedde da jeg , i god tro, oppdaterte til lollipop. Jeg vil tilbake til den forrige versjonen uten å tilbakestille alt....Anonymous poster hash: ffeef...5f7
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 De har lovet ny versjon innen utløpet av mars. Du kan gjenopprette fabrikkinstillinger, dvs slette hele telefonen din. Da får du gammel versjon, men det tar laaang tid å sikkerhetskopiere. Du kommer ikke tilbake til gammel versjon uten å gjøre det Kjenner til problemene. Telefonen fungerer rett og slett ikke slik det bør. Ikke en gang minstekrav til en smarttelefon oppfylles (ringe, tekste, touche, surfe). Anonymous poster hash: 2b101...1c6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Og "rot" betyr hva? Alle som har den nye oppdateringen vet hva dette rotet er for å si det slik Anonymous poster hash: 2b101...1c6
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 De har lovet ny versjon innen utløpet av mars. Du kan gjenopprette fabrikkinstillinger, dvs slette hele telefonen din. Da får du gammel versjon, men det tar laaang tid å sikkerhetskopiere. Du kommer ikke tilbake til gammel versjon uten å gjøre det Kjenner til problemene. Telefonen fungerer rett og slett ikke slik det bør. Ikke en gang minstekrav til en smarttelefon oppfylles (ringe, tekste, touche, surfe).Anonymous poster hash: 2b101...1c6 Hvor har du fått vite om ny oppdatering i mars? Jeg har leitet og leitet TsAnonymous poster hash: ffeef...5f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå