Gå til innhold

Lollipop-oppdatering samsung

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdaterte lin samsung galaxy til lollipop for to uker siden. Det er bare rot etter denne oppdateringen og jeg lurer på om noen vet hva jeg kan gjøre. Jeg leser på nettet at mange har problemer, men Samsung Norge svarer ikke på henvendelsene.

Noen som vet?

Anonymous poster hash: ffeef...5f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og "rot" betyr hva?

AnonymBruker
Skrevet

Kameraet starter når jeg åpner skjermen. Apper slutter. Treig touch. Batteritid elendig. Apper som ikke virker osv. Dette har flere brukere klaget på på Samsung Norge sin fb-side. Det skjedde da jeg , i god tro, oppdaterte til lollipop.

Jeg vil tilbake til den forrige versjonen uten å tilbakestille alt....

AnonymBruker
Skrevet

De har lovet ny versjon innen utløpet av mars. Du kan gjenopprette fabrikkinstillinger, dvs slette hele telefonen din. Da får du gammel versjon, men det tar laaang tid å sikkerhetskopiere. Du kommer ikke tilbake til gammel versjon uten å gjøre det

Kjenner til problemene. Telefonen fungerer rett og slett ikke slik det bør. Ikke en gang minstekrav til en smarttelefon oppfylles (ringe, tekste, touche, surfe).

Anonymous poster hash: 2b101...1c6
AnonymBruker
Skrevet

Og "rot" betyr hva?

Alle som har den nye oppdateringen vet hva dette rotet er for å si det slik

AnonymBruker
Skrevet

De har lovet ny versjon innen utløpet av mars. Du kan gjenopprette fabrikkinstillinger, dvs slette hele telefonen din. Da får du gammel versjon, men det tar laaang tid å sikkerhetskopiere. Du kommer ikke tilbake til gammel versjon uten å gjøre det

Kjenner til problemene. Telefonen fungerer rett og slett ikke slik det bør. Ikke en gang minstekrav til en smarttelefon oppfylles (ringe, tekste, touche, surfe).

Hvor har du fått vite om ny oppdatering i mars? Jeg har leitet og leitet

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...