Optipes Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Hei alle dere. Jeg ønsker i hovedsak bare å stille noen generelle spørsmål, til dere på webben i håp om noen konstruktive svar Har vært gift i 10 år, men har nå vært mer eller mindre alene i 2 år. Når jeg sier mer eller mindre, mener jeg at ja jeg har truffet jenter, men blitt brent hver gang. Jeg er ikke desperat. Må ikke lufte verktøyet, så det er ikke derfor jeg er her. Nettdating, et sted og se og bli sett...... for de med falske profiler og mye penger. Nei jeg har ikke båt, hytte ved sjøen, villa på vestkanten og sommerhus i spania. Desverre jenter, men det er der jeg etter 1 år på div steder har havnet. Å da gidder en ikke. Når jeg blir målt på inntekt kontra intellekt, så gidder en ikke.' Såh, hvor skal jeg? Har jo frekventert oslo i mange år, men ikke hatt øynene åpne for jenter da jeg naturlig nok har vært gift... Når jeg hører venner prater om byten blir jeg lettere skremt.... kjøttmarked her og lammeresturant der.... Så om dere som forhåpentlig vis har mer erfaring en meg, kunne gitt meg de 3 beste plassene i byen så hadde jeg vært evig takknemlig
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Universiteter. Barnehager (alenemødre) Anonymous poster hash: 8d01e...0ed
Gjest Seajewel Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 (endret) Du er fortsatt gift, eller er du skilt? Dessuten, på nettdating, kan det trekke ned om du har mange skrivefeil. Damer kan fort miste interessen av det. Bare et lite poeng. Endret 11. mars 2015 av Seajewel 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Når jeg blir målt på inntekt kontra intellekt, så gidder en ikke.' Det blir du ikke heller, det har ikke noe å si med mindre du er på uteligger nivå da selvsagt. Du kan vel egentlig oppsøke damer overalt, du bør ikke lage unnskyldninger for å gå i kontakt med dem ihvertfall. Altså ikke skjule din egentlige hensikt om at du sjekker dem opp. Lære deg å "ikke la deg vippe av pinnen" av shittester,..ikke nøle (turnoff), gi dem en sjanse til å oppleve hvem du er ...osv osv. Anonymous poster hash: a8a85...555
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Det at man bryr seg om yrke og inntekt er noe du bare må godta. Sånn er det bare! Hvis ikke får du søke etter jenter "litt lenger ned i systemet", og med det mener jeg ikke noe vondt. Men jeg (og venninnene mine) kan forsørge oss selv, og vi vil ha (har) menn som kan skjemme oss bort, og en vi kan skjemme bort. Vi setter selvfølgelig ikke det materialistiske først. Ikke i det hele tatt. Men når alt annet i forholdet er så bra, og man har det bra med hverandre, så betyr det lille ekstra veldig mye, og gjør veldig mye med hverdagen. Iallefall for meg og min partner. Han kjøper roser, massasjetimer, smykker, små hjerter og jeg kjøper favorittingene hans - klær, øl, småting osv. Og vi overrasker hverandre med dette i ny og ned. Og jeg SKJØNNER at jenter forventer det, for det er godt å ha det sånn. Anonymous poster hash: 8f74c...958 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå