Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal nå fjerne min p-stav på mandag og slutte med hormon prevensjon på en stund, siden det blir bare tull med syklus og humør. Partner ønsker ikke barn enda så vi skal bruke kondom. Men om vi bestemmer oss for det i nærmeste fremtid, har det tatt lang tid for dere som har tidligere hatt p-stav.

Har også kun en eggstokk pga cyste. Har dette noe å si? Legene sier det ikke skal være noe problem. Men er litt bekymret :( takk på forhånd! :)

Anonymous poster hash: d3cd1...9e5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte to år.

Det var lenge! Er redd for at det samme skal skje med meg, at det er lang tid

når vi først har bestemt oss!

Skrevet

Det vanligste er at det går innen 6 mnd. Ingen grunn til å stresse uten å ha prøvd engang;-) Det ble ikke suksess her, men jeg angrer ikke på at jeg ikke brukte siste 6-12 mnd før prøvestart til å bekymre meg.

Gjest Solstråla88
Skrevet

Det er jo ikke sikkert det tar så lang tid for dere :-) Det viktigste er å kose seg med prøvingen, prøv å ikke stresse. Det jeg angrer mest på var all den testingen, men bare stresset og lei meg av hele greia. Det siste året rørte jeg ikke en test før jeg var over ikm.

AnonymBruker
Skrevet

1.mann brukte vi 6 mnd på, men gikk ikke inn for å bli gravid, hadde ubeskyttt sex og tenkte "det som skjer, det skjer". Med 2.mann droppet vi prevensjon 1 mnd før jeg ble gravid...

Anonymous poster hash: 0d28a...eb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...