AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Jeg har en MacBook air, hvor laderen blir forferdelig varm. Den blir så varm at det ikke går Ann og ta på den også lager den en liten lyd når den lader. Den detter også veldig fort ut akkurat som om magneten ikke sitter ordentlig. Den er litt over 1 år gammel. Kan jeg ta den med til butikken jeg kjøpte den og få ny ? Eller må jeg ringe Apple, eller må jeg betale for en ny en selv ? Den burde jo holde litt lenger enn 1 år vel ? Anonymous poster hash: c436e...47d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 tror du får en ny en om du drar på eplehuset Jeg fikk iallefall det, uten å betale. Da var laderen 2 år gammel. Anonymous poster hash: bd167...98e
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Ok, takk for svar da skal jeg dra dit imorgen. TSAnonymous poster hash: c436e...47d
Mina S Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Så langt jeg vet, har man 2 års reklamasjonsrett på varer kjøpt i Norge. Da får du nok reklamere på laderen om du mener at det er en eller annen feil ved den. Den bør i hvert fall byttes til en annen lader om de på eplehuset finner ut at den er defekt. lykke til, uansett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå