Gå til innhold

hva kan jeg ha på meg på date?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei hei! Dette er en gutt jeg SKAL ha for alle penga. Ja Såppas altså.

Hva skal jeg ha på meg? Tenkte å ha på meg et skjørt som enten er grått eller svart med strømper og en søt top og kanskje en cardiganen utenfor..Er det innafor? Skjørtet er ikke tacky, men slikt skjørt man får kjøpt på bok bok og som liksom går litt opp til magen osv hvis dere skjønner, haha :P de siste gangene har jeg hatt på meg bukse, men vil se ekstra smashing ut denne gangen :)

Anonymous poster hash: 9794a...5c2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor skal dere? Hva skal dere?

Om det er ett av de tacky bomullsskjørtene som koster 129 så hadde jeg nok valgt noe annet. :P

Synes det er litt for mye partyfaktor over de og litt sånn billiglook. Men for all del, om du føler deg fin så og for it:-)

Hvis det var en finere restaurant hadde jeg valgt ett skjørt som deg, stramt pencil skirt med en bluse nedi.

Brukt tid på fin naturlig sminke, fint hår og bare ja ta på noe du føler deg fin i! Lykke til:)

Anonymous poster hash: 14694...334
AnonymBruker
Skrevet

Har du bilder vi får se? Lettere med bilder.

Anonymous poster hash: 72564...5e2
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ikke på resturant, men drikke vin og slikt hjemme hos han. Blir det da for mye med skjørt? :P vil ta på meg noe pent, men aner ikke hvordan jeg skal sette sammen et fint antrekk :S kom gjerne med bilder og tips :D

ts

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal ikke på resturant, men drikke vin og slikt hjemme hos han. Blir det da for mye med skjørt? :P vil ta på meg noe pent, men aner ikke hvordan jeg skal sette sammen et fint antrekk :S kom gjerne med bilder og tips :D

ts

Som første date?:) Pass deg nå. (om det er en du vil ha noe lenger med mener jeg...:))

Jeg skrev det første svaret til deg, neida, jeg tror du blir fin i det skjørtet..og en cardigan.

Hvis du liker high waist kan du jo også ta en jeans med en finere bluse nedi. Jeg ville ikke valgt noe Heavy smykker...

Anonymous poster hash: 14694...334

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som det blir sex.

Jeg liker å bruke skjørt, gjør det veldig ofte, og nesten hver gang jeg er på date og har skjørt får jeg kommentarer om jeg har pyntet meg ekstra for de. Litt irriterende fordi det har jeg egentlig ikke gjort da, men høres jo ut som det er godt mottatt.

Men skjønner ikke hvordan skjørt du mener. Tettsittende eller a-formet?

Anonymous poster hash: ba36c...e89
AnonymBruker
Skrevet

Sex, nei.. hehe, da må jeg bare være ærlig med han å si at jeg behøver å v ente til vi blir bedre kjent!

Men skjørtet minner om denne her:https://bikbok.com/no/7158543_F980

TS TS

AnonymBruker
Skrevet

Sex, nei.. hehe, da må jeg bare være ærlig med han å si at jeg behøver å v ente til vi blir bedre kjent!

TS TS

Bare virker som om han kan tro det blir noe når dere skal være hjemme hos han, og med vin i tillegg! Men forhåpentligvis er han tålmodig.

Fint skjørt, har et lignende. Flere ganger jeg har tatt det på med sorte strømper, gått ut, og så angret fordi jeg har følt det har sett rart ut likevel. Personlig ville jeg nok godt for a-line skjørt, men dersom du har kroppen til å gå med tettsittende så kjør på! :tommelopp:

AnonymBruker
Skrevet

Bare virker som om han kan tro det blir noe når dere skal være hjemme hos han, og med vin i tillegg! Men forhåpentligvis er han tålmodig.

Fint skjørt, har et lignende. Flere ganger jeg har tatt det på med sorte strømper, gått ut, og så angret fordi jeg har følt det har sett rart ut likevel. Personlig ville jeg nok godt for a-line skjørt, men dersom du har kroppen til å gå med tettsittende så kjør på! :tommelopp:

Jepp, forhåpentligvis er han tålmodig :)

Haha, kjenner til den. I fjor sommer gikk jeg med noe lignende med converse.. følte meg litt rar da jeg så meg selv i vinduer ute, så måtte hjem igjen å skifte med en gang, haha.

Men tror du svake svarte strømper passer under? en hvit overdel, eller? Jeg er ikke noe flink med mote og slikt.. heller tvert i mot :S

• Liker 1
Skrevet

TS TS

Syntes dette er passende til en date. Det er et skjørt man fint kan bruke til hverdags også. Kommer helt an på tilbehør og slikt. Det skjørtet med noen fine sorte/brune støvletter, en bluse og cardigan er helt tipp topp etter min smak iallfall. :) Lykke til!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp, forhåpentligvis er han tålmodig :)

Haha, kjenner til den. I fjor sommer gikk jeg med noe lignende med converse.. følte meg litt rar da jeg så meg selv i vinduer ute, så måtte hjem igjen å skifte med en gang, haha.

Men tror du svake svarte strømper passer under? en hvit overdel, eller? Jeg er ikke noe flink med mote og slikt.. heller tvert i mot :S

Ja, svake sorte strømper blir kanskje litt bedre en helsorte!

Hvis jeg skulle hatt det skjørtet så ville jeg kanskje gått for svake sorte strømper og en enkel basic langermet hvit genser, og med et fint kjede. Enig med Becka om at sorte eller brune støvletter vil være fint til dette :)

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, dere! Hva skulle jeg gjort uten KG ;)

Fant en søt marine/mørkblå topp og en hvit cardigan. Tenkte å ha på et grått skjørt under og svake sorte strømper med korte støvletter.. håper det duger nok :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...