Gå til innhold

Furuhaugen blues

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som husker denne serien? Jeg har stadig tenkt på denne serien, men hadde glemt hva den het i mange år helt til jeg plutselig kom på det. Jeg digget den husker jeg. Flere?

Anonymous poster hash: c316a...c40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men det eneste jeg egentlig husker er at det var en fyr med langt hår som jeg syns var kjekk, og at "Under the brigde" spilte en sentral rolle i en kjærlighetshistorie. Var slik jeg fikk øynene opp for den sangen. Tror serien ligger på Nett-TV. Kanskje jeg benker meg ned en vakker dag for å mimre litt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men det eneste jeg egentlig husker er at det var en fyr med langt hår som jeg syns var kjekk, og at "Under the brigde" spilte en sentral rolle i en kjærlighetshistorie. Var slik jeg fikk øynene opp for den sangen. Tror serien ligger på Nett-TV. Kanskje jeg benker meg ned en vakker dag for å mimre litt. :)

Hehe, er akkurat det jeg husker best også. :) Var en jente som drev med hest også, det husker jeg siden jeg driver med hest selv. Jeg fikk også øynene opp for den sangen takket være den serien og liker den like godt enda, nå 20 år etter.

Anonymous poster hash: c316a...c40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...