AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Jeg har datet mye siste årene, jeg kjenner mye folk og treffer mye folk generellt, men jeg klarer ikke å bli betatt og forelsket i noen av de jeg møter av det motsatte kjønn.. Det er helt merkelig, har ikke fått skikkelige følelser for noen på nesten 3 år. Flere som har det slik, eller har hatt det sånn??.. Anonymous poster hash: 39800...92d
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Ja, jeg har det sånn, det skal mye til. Men det har jo skjedd, selv om det aldri har vært gjengjeldt. Jeg er opptatt av å gi de jeg dater en sjanse, men jeg avslutter det gjerne i løpet av noen uker. Syns det er vanskelig å finne en som utfordrer meg. Har ikke gitt opp, tror det bare handler om å "finne den rette". Anonymous poster hash: 4a12b...d03
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Ja, jeg har det sånn, det skal mye til. Men det har jo skjedd, selv om det aldri har vært gjengjeldt. Jeg er opptatt av å gi de jeg dater en sjanse, men jeg avslutter det gjerne i løpet av noen uker. Syns det er vanskelig å finne en som utfordrer meg. Har ikke gitt opp, tror det bare handler om å "finne den rette". Anonymous poster hash: 4a12b...d03 Det er ikke lett å finne "den rette", jaggu er det vanskelig. Hvordan vil du daten skal utfordre deg? Bare interessert i å høre :-) Anonymous poster hash: 39800...92d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har det slik. Jeg er 33 år, og har aldri, noensinne, vært forelsket... Jeg er ikke en people-person (hvordan sier man det på norsk??) generellt sett. Introvert, og trives best i eget selskap. Jeg har ikke mange venner engang, jeg klarer ikke like folk i det store og det hele. Anonymous poster hash: a7ccf...e7d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Det er ikke lett å finne "den rette", jaggu er det vanskelig. Hvordan vil du daten skal utfordre deg? Bare interessert i å høre :-) Anonymous poster hash: 39800...92d Nei, det er virkelig ikke lett! Men har innsett at jeg heller vil være singel enn sammen med en jeg ikke er totalt forelska i, så da må jeg heller vente litt. Jeg tenker på intellektuell utfordring. Sier ikke at jeg er det smarteste mennesket på jord, men jeg tror jeg er ganske moden for alderen og jeg leser mye aviser og tidsskrifter. Eksempelvis blir jeg litt lei av venninner som vil snakke om overfladiske ting, savner litt mer dybde og da er det viktig for meg å finne i en kjæreste. Vil gjerne møte en mann som kan diskutere og gi meg litt motstand. Burde nok prøve å date litt eldre menn, vanligvis går jeg for 2-3 år eldre (det er jo de jeg treffer via omgangskrets), men det har jo ikke funka hittil. Hva tror du gjør at det er vanskelig for deg da? Anonymous poster hash: 4a12b...d03
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Kanskje du må date dem litt flere ganger? Jeg hadde det også slikt, men fant ut at de følelsene ikke kom før jeg hadde datet en person 3-4 eller mer ganger. Anonymous poster hash: 93489...221
WubWub Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Bli homo å prøv samme kjønn. Kanskje du har bedre lykke som homo.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Bli homo å prøv samme kjønn. Kanskje du har bedre lykke som homo. Ja, for det er jo noe man velger. Anonymous poster hash: 4a12b...d03
WubWub Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Ja, for det er jo noe man velger. Anonymous poster hash: 4a12b...d03 Ja, du er født med fri vilje er du ikke? Eller er du redd for at gud sender deg til helvete om du benytter deg av valgfriheten din? Blir helt matt og oppgitt gammeldagse mørkemenn...
Leeloo Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Før ble jeg lett betatt, men nå klarer jeg ikke bli litt engasjert engang, selv om jeg stort sett bare har datet hyggelige menn. Det eneste som får meg litt interessert er håpløst nok hvis de ikke vil ha meg, da tennes visst konkurranseinstinktet. Det verste er at jeg er fullstendig klar over at jeg ikke egentlig er forelsket, men jeg er likevel vrak til det går over, som regel ved hjelp av "ute av syne, ute av sinn", jeg klarer heldigvis å la være å ta kontakt når de først har gitt klar beskjed. Like greit å forbli singel kanskje, har heldigvis fått de barna jeg ønsker meg, så ikke noe stress der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå