Gå til innhold

Hvordan skal jeg oppbevare urinen i mrg tidlig? Se hit, masse spm!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal ta test i morgen og vil jo ta med morgenurin. Eneste problemet er om jeg klarer å holde meg til 0830 når apoteket åpner eller om jeg kan oppbevare den i noe (har ikke uringlass)...? Vil jo helst ta med morgenurin, men må jeg det?

Har forresten spiral og hvis jeg er gravid er jeg nesten 4 mnd på vei! :o Kan det være for mye hcg til å vises? Hvor raskt fikk du tidelig UL? Redd for graviditet utenfor livmoren...

Anonymous poster hash: 590d0...cf6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er så langt på vei er det ikke nødvendig med morgenurin.

Anonymous poster hash: 4ed83...30c

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta et syletøyglass eller lignende og koke det :)

Anonymous poster hash: a1a6f...8c3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan ta et syletøyglass eller lignende og koke det :)

Anonymous poster hash: a1a6f...8c3

Har kokt er nå :) Håper det ble rent nok

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det? Hvis det hadde vert graviditet utenfor livmoren hadde det vert oppdaget for lenge siden, så tror ikke du trenger å bekymre deg for det:)

Anonymous poster hash: de29c...e38

Skrevet

Som hun over skriver - hadde det vært graviditet utenfor livmoren, så hadde du merket det for lenge siden.

Ellers vil du ikke ha for høye verdier til at det vises, tror hcg er på topp i 2.-3. svangerskapsmåned, og synker litt etter det. Så du vil evt. få positiv test om du er gravid altså.

Hvordan gikk det hos legen?

Jeg ville egentlig bare tatt urinprøve på legekontoret jeg... har gjort det selv i hvert fall, aldri vært noe problem. Legen ber deg bare om å lage en urinprøve der og da. :P

AnonymBruker
Skrevet

Tok en test, holdt meg i 1,5 time :P Den var negativ, men fortsatt ikke mensen...

AnonymBruker
Skrevet

Tok en test, holdt meg i 1,5 time :P Den var negativ, men fortsatt ikke mensen...

Med spiral er det normalt at mensen uteblir ...

Anonymous poster hash: 0a871...1f3

AnonymBruker
Skrevet

Med spiral er det normalt at mensen uteblir ...

Anonymous poster hash: 0a871...1f3

Har kobberspiral da ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du vil alltid få en positiv test når du er gravid, det blir ikke så høyt at en test ikke klarer å få et positivt svar. De fleste testene slår ut positive når hCG går over 25-50. Alt over det er positiv test.

Anonymous poster hash: f8b5f...156
AnonymBruker
Skrevet

Du vil alltid få en positiv test når du er gravid, det blir ikke så høyt at en test ikke klarer å få et positivt svar. De fleste testene slår ut positive når hCG går over 25-50. Alt over det er positiv test.

Anonymous poster hash: f8b5f...156

Men det er de som er gravide som aldri får positiv test. Selv om det er unntaket!

Anonymous poster hash: de29c...e38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...