Gå til innhold

Trenger et fuktserum som gir masse fukt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Dermalogica active moist som dagkrem, men synes ikke den gir nok fukt til min dehydrerte hud. Tenkte jeg skulle prøve et fuktserum. Noen som kan anbefale et? :)

Jeg har sett litt Matis reponse jeunesse serum. Er dette bra?

Anonymous poster hash: a4d49...fe1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke et serum men en nattmaske som jeg også bruker litt av under dagkrem hvis jeg er ekstra tørr. Har brukt opp 3 tuber av denne, fantastisk. Tørre flekker rundt nesa og i pannen forsvant over natta. Selges på Kicks ol. Har også brukt den på hender. Drøy i bruk, stor tube (100 ml) og koster ca 240 kr.

http://reviews.origins.com/3814/11647/drink-up-intensive-overnight-mask-to-quench-skins-thirst-reviews/reviews.htm

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Matis Youth Hydrating Mask. Ingen over, ingen ved siden.

Edit: På tide å ta kvelden. Leste maske istedenfor serum, og la heller ikke merke til at du allerede nevner et serum fra Matis :P

Anywho.. fuktmasken gir tonnevis med fukt og funker fjell!

Endret av Underhuden
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ansiktsolje fra Clarins, Blue Orchid. Om kvelden, 2-3 ganger i uka.

Anonymous poster hash: 915df...902
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å se på koreansk kosmetikk! :)

Anonymous poster hash: 8db8f...03b
Gjest Ljhh
Skrevet

Anbefaler deg å se på koreansk kosmetikk! :)

Anonymous poster hash: 8db8f...03b

Utdyp..?

Kom gjerne med anbefalinger siden man bør teste på dette :)

Skrevet

Har alltid slitt med tørr hud. Prøvd mye forskjellig, også dermalogica. Heller ikke fuktig nok for min del. Exuviance sin nattkrem (evening restorating complex) har jeg endt opp med. Brukte før dagkremen på dagtid, men på vinteren spesielt, gir den ikke nok fukt.
Har prøvd fuktserumet til exuviance også (neostrata et eller annet tror jeg det het). Fungerte godt i begynnelsen, men så virket den mot sin hensikt og ga meg mer urenheter (testet den med oppfølging av hudpleier som så dette og ba meg slutte med den).
Nå er jo alles hud forskjellig, men jeg kan love deg at jeg har prøvd MYE forskjellig med min veldig tørre hud, og tør ikke bytte fra nattkremen til exuviance lenger :-) Er selvfølgelig ikke skadelig å bruke den både dag og natt.

Skrevet

Har du prøvd kokosolje? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...