Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I forbindelse med en nært forestående begravelse i min familie har div. mulige antrekk vært et diskusjonstema. En person mener at (pene, mørke) jeans med pensko, skjorte og jakke er et gangbart antrekk for en mann. Jeg må innrømme at det skurrer for meg med jeans, uansett kvalitet, i en begravelse. Antrekket som beskrevet over høres helt greit hvis jeansen byttes ut med en penbukse. Er det overhodet gangbart med jeans i en begravelse?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det synes jeg. Spesielt hvis personen er ung.

Anonymous poster hash: 45322...46e
AnonymBruker
Skrevet

Ikke om man er i nærmeste familie. IMHO.

Anonymous poster hash: b5dc1...62d
Skrevet

Stor forskjell på jeans. Synes det er helt ok om den er hel, ren, ikke har "slitte" partier, og er mørk i fargen, enten mørk blå, grå eller sort, har en "klassisk" passform (altså ikke er verken superskinny eller veldig baggy). Uansett hvor nær man er.

Skrevet

Jeg synes det kommer litt an på hvor nære man er.

Dersom man bare deltar i selve begravelsen synes jeg antrekket er ok. Skal man delta i minnestund synes jeg det bør dressbukse til.

• Liker 1
Skrevet

Jeans er ikke pentøy.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest ikkje dongeribukser høyrer heime i ei gravferd, men bytt ut dongeribuksa med ei penbukse, så er antrekket elles greitt nok.

Men heilt ærleg: har ikkje dei fleste menn ein mørk dress??

Skrevet

Mannen min gikk i sort jeans i begravelsen til faren sin før jul. Dressbuksa hans har forsvunnet, og ærlig talt så hadde vi litt viktigere ting å tenke på akkurat da enn hva andre mente om antrekket vårt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...