AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Jeg får vondt av mannen min. Han har en mor som er psykisk syk og svært vanskelig å forholde seg til. Mannen er livredd for at det er arvelig og sier at hvis han noen gang blir som sin mor skal jeg ta med meg barnet og dra min vei. Jeg tror aldri han blir som henne og har en frisk og oppegående far. Hvordan skal jeg klare å roe han ned/forsikre han om at det går bra?Anonymous poster hash: 07c40...030
AndreasBR Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 (endret) Burde du ikke spørre en ekte psykolog og ikke hobbypsykologene her på KK ? Endret 10. mars 2015 av AndreasBR
minister-mio Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Dersom moren hans har en diagnose finnes det kanskje noe statistikk på hvor arvelig det er? Man kan uansett ikke vite hva framtiden bringer.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Hun tror selv hun er frisk så har ikke fått noen diagnose. Hun er bare gal og svært vanskelig å forholde seg til. Hun har null filter og ser selvfølgelig ikke noe av dette selv. Hun skjønner ikke hvorfor folk trekker seg unna, og klager ofte til oss om at folk nekter å komme på besøk. Vi vet hvorfor, men hun må være blind. Jeg tror ikke mannen blir slik.Anonymous poster hash: 07c40...030 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Burde du ikke spørre en ekte psykolog og ikke hobbypsykologene her på KK ? Hvorfor det, ekte psykologer er like gale.Anonymous poster hash: b8e85...cc3
AndreasBR Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Hun tror selv hun er frisk så har ikke fått noen diagnose. Hun er bare gal og svært vanskelig å forholde seg til. Hun har null filter og ser selvfølgelig ikke noe av dette selv. Hun skjønner ikke hvorfor folk trekker seg unna, og klager ofte til oss om at folk nekter å komme på besøk. Vi vet hvorfor, men hun må være blind. Jeg tror ikke mannen blir slik.Anonymous poster hash: 07c40...030 Har noen fortalt henne hvorfor? Hva er det hun gjør som er så "crazy" ?
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Har noen fortalt henne hvorfor? Hva er det hun gjør som er så "crazy" ? Det er ingen som tør for det har vært påpekt enkelte ganger når hun har godt over streken og da har hun eksplodert. Skreket, ropt, grått og vært helt umulig i flere dager. Hun manipulerer, kritiserer, plager, hyler, er hypokonder og er vanskelig. Hun er såpass utpreget "gal" at folk som ikke kjenner henne, men har møtt henne har påpekt at de ikke orker å være i nærheten av henne. Anonymous poster hash: 07c40...030
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå