Gå til innhold

Hvor mange farger kan jeg kombinere ved innredning?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal innrede noen av rommene mine på nytt, og jeg skal kanskje male/tapetsere noen av veggene. Jeg lurer derfor på hvor mange farger som er "lov"/fint å kombinere sammen?

Jeg liker farger, men det må jo ikke bli FOR MYE av det.

Jeg tenker:

Hvor mange sterke farger er mulig å kombinere?

Hvor mange "mykere"/jordnære farger kan jeg kombinere?

Hvor mange pastellfarger kan jeg kombinere?

Hvor mange farger i lik farge kan jeg kombinere (feks marineblå, lysblå, turkis)?

Og hva bør inneholde farger? Dekor? Tapet/maling? Litt av begge deler?

Anonymous poster hash: 44df9...c95
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Oj, det var ikke lett å gi et fasitsvar på :-) Har du f.eks link til bilder av noen produkter/interiør du liker? Hvilke rom skal du pusse opp?

Anonymous poster hash: c65cf...aa2

AnonymBruker
Skrevet

Oj, det var ikke lett å gi et fasitsvar på :-) Har du f.eks link til bilder av noen produkter/interiør du liker? Hvilke rom skal du pusse opp?

Anonymous poster hash: c65cf...aa2

Stue og soverom :) Jeg liker veldig godt farger, så lenge de ikke er knall. Men de bør helst ikke være for "baby-lyse" heller. Jeg har veldig lyst å ha en vegg i stuen som er turkis/mokkabrun/gull i striper (tynne gullstriper) eller en tapet med disse fargene. Men hvilke farger kan jeg da bruke på dekor i stuen? Tenker da på puter, lysestaker osv.

Jeg vil gjerne ha en koksgrå/murfarget vegg på soverommet, og vil gjerne ha mørkelilla detaljer/sengetøy/gardiner el. Men hvilke andre farger kan jeg bruke der for å få litt mer liv i rommet?

Anonymous poster hash: 44df9...c95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...