Gå til innhold

Hvor mye forbrenner jeg?

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown
Skrevet

Hei! Hver tirsdag og torsdag jobber jeg fra 15.30-20/21.00 og jeg plasserer varer i butikk. Jeg løfter varer ned fra store bur, åpner ekser og går frem og tilbake for å plassere varene både høyt og lavt. Hvor mye tror dere jeg ca forbrenner? Om det er av noen interesse veier jeg 64,8 kg og er 1,70 høy.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:vetikke:

Anonymous poster hash: f2f5d...1ec
Skrevet

Det er umulig for oss å si. Du må registrere kaloriene du inntar. Holder du vekta, er dette det antallet kalorier du forbrenner.

Gjest Unknown
Skrevet

Det er umulig for oss å si. Du må registrere kaloriene du inntar. Holder du vekta, er dette det antallet kalorier du forbrenner.

Jeg registerer alt jeg spiser og sånt, men er jo ikke lett å vite hvor mye jeg forbrenner. Spiser 1538 kcal hver dag

Skrevet

Jeg registerer alt jeg spiser og sånt, men er jo ikke lett å vite hvor mye jeg forbrenner. Spiser 1538 kcal hver dag

Kalorier inn = kalorier ut = vektbalanse.

Gjest Unknown
Skrevet

Kalorier inn = kalorier ut = vektbalanse.

Det var ikke det jeg lurte på, men takk

Skrevet

Men hva lurte du på da? Fargen på himmelen? :fnise:

Gjest Unknown
Skrevet

Men hva lurte du på da? Fargen på himmelen? :fnise:

Du ser jo hva jeg lurte på?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan garantere at du ikke spiser 1538 kcal hver dag!

Og angående spørsmålet ditt, jeg gjetter at du forbrenner ca 300-400 kcal på jobb.

Anonymous poster hash: 996c5...102

Gjest Unknown
Skrevet

Jeg kan garantere at du ikke spiser 1538 kcal hver dag!

Og angående spørsmålet ditt, jeg gjetter at du forbrenner ca 300-400 kcal på jobb.

Hvordan kan du garantere det, egentlig? Jeg legger til alt hva jeg spiser, ned til hver minste lille detalj. Jeg veier maten min helt nøyaktig, og legger det inn helt nøyaktig. Ikke garanter ting du ikke vet noe om! :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du garantere det, egentlig? Jeg legger til alt hva jeg spiser, ned til hver minste lille detalj. Jeg veier maten min helt nøyaktig, og legger det inn helt nøyaktig. Ikke garanter ting du ikke vet noe om! :)

Fordi du kan aldri være garantert at maten inneholder nøyaktig det du tror den inneholder.

Alle tall er omtrentlige, både hva du inntar og hva du forbrenner, uansett hvor nøye du loggfører.

Det vil ikke skille mye, kanskje bare en kcal her, og en annen der, men jo, jeg mener å ha belegg for å garantere at du ikke spiser nøyaktig 1538 kcal hver dag, men at du en dag spiser 1530 kcal og at du en annen dag spiser 1540.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...