Gå til innhold

Hva ER det med Anita Valen??

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hørte i radioen i dag at Anita Valen gjorde iherdige forsøk på å mistenkeliggjøre Sara Carrigan fra Australia, som vant OL-fellesstarten i går.

Hva ER det med den dama? Hvordan er det mulig å falle så dypt når en selv har tapt? For mye kaffe nå igjen?

:evil:

Håper ikke andre norske tapere lar seg "inspirere"!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

De desidert mest tragisk utøverne under sportskonkurranser er:

1. De som doper seg

2. De som er så dårlige tapere at de må antyde at andre doper seg uten å presentere ett fnugg av bevis.

Skrevet

Gjest :evil: *truende pekefinger*

Om Anita Valen har jeg så mye å si at jeg tror jeg lar være fordi jeg kommer til å bli moderert.. Ikke er det så saklig alt sammen heller :roll::ler:

Skrevet

Synes det er passe idiotisk av noen å slenge ut beskyldninger på den måten - doping er tross alt en ganske alvorlig sak. Om det faktisk er grunn til å mistenke en annen utøver er det klart man skal si fra, men ikke til pressen akkurat...

Skrevet

Derfor jeg ikke drikker kaffe.Trodde det var noe alle visste at for mye kaffe får koffein`et til å sprenge hjernecellene dine, og det fører jo sjeldent noe godt med seg :wink:

Helt sant assa :roll:

Skrevet
Hun har jo blitt blond.....

:Nikke::ler:

Skrevet

Kan noen si litt omm hva det er hun har sagt? Har ikke fått det med meg

Gjest Anonymous
Skrevet

Når enkelte ikke gjør det så bra,så er det lett og trekke andre ned etter seg.Anita Valen har vært flink og kan gjør mye bra,men dama må da forstå at mange etter henne er yngre og også fortjener medalje.Kan alderen tynge den "jåla".

Skrevet
Hvem er Anita Valen?

Hun er med i OL i synkronsykling

Skrevet

Å diskutere hva en person gjør eller sier, er noe annet enn å diskutere personen. Persondiskusjoner holder vi oss unna.

Tråden er ryddet for usaklige innlegg.

Tusenfryd - moderator

Skrevet

Anita Valen er en av Norges beste syklister, innen landeveisritt. I fjor ble hun anklaget for å ha dopet seg, etter å ha altfor mye koffein i kroppen etter et løp. Siden har det visstnok kommet fram at noen hadde helt koffeintabletter i kaffen hennes, hun hadde fått en epost om det. (Leste i KK) Koffein er ikke lenger på dopinglista, og hun ble frikjent etter mye styr og diskusjon tidligere i år, tror jeg.

Du har muligens sett henne på tv eller i avisen, hun er alltid veldig sminket under konkurranser, og ellers også. Men hun er en tøff dame. Gjorde et kjempe-come back for et par år siden, etter å ha vært ute av sykkelverdenen i 14 år pga en ulykke, der hun nesten måtte amputere den ene hånda.

- Og selv om jeg synes hun virker som en bra dame, så synes jeg også det er rimelig teit å prøve å beskylde vinnere for juks. Da skal man ha veldig gode bevis, ellers ser det utrolig smålig ut.

Catzy

Skrevet
Å diskutere hva en person gjør eller sier, er noe annet enn å diskutere personen. Persondiskusjoner holder vi oss unna.

Tusenfryd - moderator

Vil det si at det er lov til å snakke om hva dama gjør...?

Deler av innlegget er slettet,. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner.

Remyline Moderator

*Tex har inside information* :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Anyway, nå e det faktisk sendt ut en pressemelding der man beklager utalelsene.

Sent, men forhåpentligvis godt.

Skrevet

Remyline, hva vet du om jeg kjenner dama godt og tilfeldigvis var i det bryllupet og så det med mine egne øyne? Er ikke sannheten lov å formidle?

Gjest Fighter
Skrevet

Men hva har det med denne diskusjonen å gjøre? Trodde denne diskusjonen i utgangspunktet handlet om at hun anga andre for doping.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...