AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Jeg hørt flere si at menn flest tenner på damer(som i alle) og damer tenner på at mannen (som i kjæresten) tenner på dem. Er det sant? Anonymous poster hash: 0e1c7...cb0
minister-mio Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Både menn og damer tenner på at noen tenner på dem tror jeg 1
Gorgonzola Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Ikke helt sant men du har et poeng. Mann ser snasen dame og tenker "wow, alt jeg kunne gjort med henne" Dame ser kjekk mann og tenker "wow, alt han kunne gjort med meg" 5
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 Jeg klarer ikke å tenne hvis ikke mannen viser/sier at han er tent på meg. Litt trist, men sant. Anonymous poster hash: c7304...209
Zidji Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Ikke helt sant men du har et poeng. Mann ser snasen dame og tenker "wow, alt jeg kunne gjort med henne" Dame ser kjekk mann og tenker "wow, alt han kunne gjort med meg" Tull! Jeg tenker nå heller ''wow, alt jeg kunne gjort med han!''
MarianneE Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Ikke helt sant men du har et poeng. Mann ser snasen dame og tenker "wow, alt jeg kunne gjort med henne" Dame ser kjekk mann og tenker "wow, alt han kunne gjort med meg" Skyldig! 2
Gjest Lille-pus Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 Ikke helt sant men du har et poeng. Mann ser snasen dame og tenker "wow, alt jeg kunne gjort med henne" Dame ser kjekk mann og tenker "wow, alt han kunne gjort med meg" Så kjedelig passivt tankesett du generaliserer frem her da. Tanken om hvor mye man kunne gjort sammen vil jeg mene er mye nærmere for de fleste kvinner enn tanken på hva han kunne gjort med henne. 3
Gorgonzola Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 Tull! Jeg tenker nå heller ''wow, alt jeg kunne gjort med han!'' For all del, jeg beskrev ikke deg men en relativ typisk atferd hos mange damer.
Zidji Skrevet 12. mars 2015 #9 Skrevet 12. mars 2015 For all del, jeg beskrev ikke deg men en relativ typisk atferd hos mange damer. Nja, tja, nja. kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå