AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Nå har vi vært samboer i 1 år. Han har 2 gutter og jeg har 1. De er ca på samme alder. Han har barna 50/50 og min sønn bor fast hos oss. Når alle barna er hos oss så er han blid, glad, klemmer ungene og i godt humør. Når barna er hos moren sier han ikke så mye og knapt snakker med gutten min. Det blir sånn vanlig, reservert konversasjon. Sønnen min far ikke samvær med faren pga farens psykisk tilstand. Jeg merker at det gjør noe med meg. Vi har snakket om det men han synes at han oppfører seg helt normalt. De finner aldri på noe osv. Det skjedde max 3-4 gsnger at de så på tv sammen. Sønnen min liker å skravle og blir kjempe glad når han gir ham litt oppmerksomhet. Problemet er at han ser hvor ljærlig og omsorgsfull hsn er med barna sine og det gjør at han gjør tulleting for å få oppmerksomhet. Han er 9 år. Vi har 1 barn sammen og han er veldig glad i lillebroren sin. Jeg har følelse at mannen min sliter med dårlig samvittighet ovenfor sine barn. Jeg vet ikke. Noen i liggnende situasjonen? Hvor mye skal en stefar stille opp. Jeg orker ikke å ha det sånn som nå lenger Anonymous poster hash: f0eb2...578
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Ærlig talt, her har det gått vannvittig fort i svingene og du "orker ikke ha det sånn lenger"? Anonymous poster hash: 27375...a68 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Vi har en baby på 1,5 mnd ts Anonymous poster hash: f0eb2...578
Gorgonzola Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Klassiker. Du definerer hva som er "godt nok", i tillegg fyller du på historien din med nye fakta når svarene ikke er helt det du håpte på. Jeg føler med han du bor sammen med. 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Vi har en baby på 1,5 mnd ts Anonymous poster hash: f0eb2...578 Det har jo fortsatt gått helt vannvittig fort, dere burde jo ventet og sett om den nye familien fungerte før dere fikk baby sammen. Ærlig talt. Anonymous poster hash: 27375...a68
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Hvordan er mannen din med babyen da? Anonymous poster hash: 0d65b...ba5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå