Gå til innhold

Singel og savn etter familie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Dette er litt rotete, men jeg vil bare få det ut.

Jeg ble gravid i 2012, og skulle hatt termin i juni 2013. Men dessverre så mistet jeg ganske tidlig i svangerskapet. Jeg har fortalt det til mine søstre, og noen få venninner, men fortalte det aldri til mine foreldre.

Jeg tenker på dette barnet som nå skulle vært 1,5 år gammelt nesten hver dag som går. Jeg blir av kommentarer fra folk som ikke vet det. Bare en enkel kommentar fra en kollega forrige uke « Du som er alene, burde ikke»… gjorde at jeg falt dypt.

Jeg går nå(begynte i høst) på antideprissive pga mobbing i oppvekst, og depresjon på grunn av , men jeg har ikke en gang fortalt hun jeg prater med i forhold til det om hvordan jeg har det med dette.

Jeg er singel, og det gjør det enda verre. Hadde jeg hatt en type, så kunne jeg prøvd igjen. Jeg føler det mangler noe i livet mitt. Hvordan er det mulig å savne noe man aldri egentlig hadde? Jeg tar meg selv i å tenke at jeg bare kan gå på byen, og prøve å bli gravid igjen, men jeg vil ikke være den personen.

Jeg ønsker meg et barn, men jeg er ikke klar for noe forhold. Hvorfor kan ikke jeg være normal….

Anonymous poster hash: bc23c...b23
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff,har ikke så mange gode råd men ville bare gi deg en :klem:

Jeg synes det høres veldig normalt ut,det du beskriver.Har en venninne som ufrivillig måtte ta abort pga sykdom.Hun hadde de tankene du beskriver.Om at barnet nå skulle vært så og så gammelt,hvordan det ville vært osv...Det er jo en sorg like reell som hvilken som helst annen sorg,og du har all rett til å sørge over tapet og savnet.

Kanskje du burde snakket med terapeuten om dette?

Anonymous poster hash: 95a9c...892

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...