Sommerfugl83 Skrevet 16. august 2004 #1 Skrevet 16. august 2004 Er det noen som har sett denne filmen? Jeg var å så den i helgen og synes den forsåvidt var helt grei.... Litt kjedelig, litt morsom og litt rar :-) Men.... noe jeg synes var litt rart, uten å røpe for mye av filmen, var at de viser en fødsel med alle detaljer. De filmer hvordan hodet blir presset ut også kommer det to hender og drar ut babyen. (Og dette blir STORT på kino :o ) Flere i salen (kanskje flest gutter) bøyde seg bort og det kom en del av kommentarer og utrop av forskjellig slag.... Pluss at en del damer lo... Det var også en del dop, sex og vold i filmen og jeg må innrømme at jeg reagerte på at det var barn der... :-? Jeg vet ikke helt hvilken aldersgrense det var på filmen, men vil vel ikke anbefale andre å ta med barn på denne filmen.....
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #2 Skrevet 16. august 2004 Har lyst til å se filmen. Har ikke Fares Fares? vært med på å lage den? Han som laget Kopps og jalla jalla? Det var jo kjempebra filmer....derfor må jeg bare se denne også. Gleder meg til fødselen
Trude29 Skrevet 17. august 2004 #3 Skrevet 17. august 2004 Går så sjelden på kino at jeg syntes ikke den var verdt å bruke penger eller barnevakt på. Den var veldig rar- veldig trist og litt morsom.. Tror det hadde vært greit å se den på DVD i steden. Men det er jo min mening da..
Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2004 #4 Skrevet 19. august 2004 Jeg så filmen igår, og likte den veldig godt. Fødselsscenen var spesiell, bare norsk film som kan vise noe sånt. Det tok et halv sekund før jeg skjønte at jeg faktisk så hodet komme ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå