ellapille Skrevet 16. august 2004 #1 Del Skrevet 16. august 2004 Med masse blandede følelser så skulle nummer 3 og minstemann begynne på skolen. Jeg hadde litt sommerfugler i magen jeg også,redd for hvordan det skal gå,han jo tross alt minst. Men så må jeg ta meg sammen, de andre var jo like små da de begynte. Det er noe rart med minstemann. I går sa han" det er bare små unger som går i barnehage" Han følte seg så stor. I dag tidlig kunne han ikke komme seg fort nok ut dørene med sin nye ransel og nye klær og med pokemon matboksen sin. Så kommer vi på skolen og han er like opprømt. Med litt betenkeligheter fikk jeg gå på et kort foreldremøte med de andre. Når jeg kom tilbake å sa at jeg måtte gå,så nermest dyttet han meg ut dørene. Han trivdes og syntes dette var kjempestas. PHUUUU Hvordan gikk det med dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 16. august 2004 #2 Del Skrevet 16. august 2004 Har begge typer erfaringer. Min eldste var nærmest overmoden for skolestart, mens nestemann ut gråt da vi gikk fra skolen. Det var vondt, men han trives kejmpegodt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2004 #3 Del Skrevet 16. august 2004 Sønnen min begynte på SFO for et par uker siden. Han stortrives. En dag da jeg hadde fri foreslo jeg at vi skulle dra på stranda. Været var nydelig. Men neida, han ville heller på SFO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå