Gå til innhold

Hun spurte om vi skulle ta en øl! Hmm..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Halloi!

Er med i en miljøforening, som består av et lite styre på 6 personer. Ei av jentene i styret har jeg egentlig hatt en godt øye til fra første dag. Men har lenge mistenkt at jeg ikke helt er etter hennes smak. Uansett: For et par uker siden holdt vi en fest, og hun kommenterte at jeg hadde sexy lår. Haha. På slutten av kvelden lå vi alle i en koseklynge, og jeg lå bokstavelig talt oppi skrittet hennes - men hun hadde tydeligvis ikke så mye imot det. Og jeg kan ta feil nå, men jeg føler at hun ser på meg på en spesiell måte. Litt vanskelig å forklare.. Men kan godt hende at jeg bare innbiller meg ting.

Uansett igjen: for et par dager siden, på vei hjem fra et møte, sto vi lenge og snakket. Brått spurte hun meg om jeg ville ta en øl med henne, fordi hun synes det var kjempekoselig å prate med meg. Jeg kunne dessverre ikke, men fulgte henne hjem. Der fikk jeg en litt for lang klem av henne, før vi skiltes.

Greia er også at jeg gjorde det slutt med eksen (som jeg aldri egentlig var forelska i) for et par uker siden. Dette er hun klar over, og jeg er ikke klar for et nytt forhold enda, men jeg blir det nok om en stund igjen. Men: jeg kunne så gjerne ønske å bli bedre kjent med denne jenta! Hun er veldig hyggelig og sjarmerende, bare for å se om det kan skje noe på lang sikt. Tror dere hun er interessert i meg? :) Vet at det er vanskelig å si, men.. Takk for svar uansett.

Anonymous poster hash: fd0fe...82b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg leser det, så vil jeg absolutt anta at hun har et godt øye til deg, ja - hun synes i det minste du er kul å prate med, og det er jo et veldig bra utgangspunkt. :)

Synes absolutt du skal sende henne en melding og si at du gjerne vil ta en øl med henne, og foreslå en dag. Eventuelt en kaffe, en rusletur i vårsola som ender opp på kafé, en konsert eller noe annet hyggelig og avslappet. Lykke til!

(Og forresten - hvis du aldri var særlig forelsket i eksen din, og det ikke var et vondt brudd som krever lengre bearbeidelse, så synes jeg ikke du skal være så streng på når du tillater deg å gå inn i noe nytt. Møter du noen du liker, og det føles for bra til å gi slipp på, så kjør på. Uansett går det som regel en stund fra den første, casual daten til det eventuelt utvikler seg til et forhold.)

Anonymous poster hash: 16da9...9ba
  • Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Koseklynge?

Den festen ville eg vore på :P

AnonymBruker
Skrevet

Slik jeg leser det, så vil jeg absolutt anta at hun har et godt øye til deg, ja - hun synes i det minste du er kul å prate med, og det er jo et veldig bra utgangspunkt. :) Synes absolutt du skal sende henne en melding og si at du gjerne vil ta en øl med henne, og foreslå en dag. Eventuelt en kaffe, en rusletur i vårsola som ender opp på kafé, en konsert eller noe annet hyggelig og avslappet. Lykke til! (Og forresten - hvis du aldri var særlig forelsket i eksen din, og det ikke var et vondt brudd som krever lengre bearbeidelse, så synes jeg ikke du skal være så streng på når du tillater deg å gå inn i noe nytt. Møter du noen du liker, og det føles for bra til å gi slipp på, så kjør på. Uansett går det som regel en stund fra den første, casual daten til det eventuelt utvikler seg til et forhold.) Anonymous poster hash: 16da9...9ba

Å, tror du det? :) Vi skal møtes på fredag iforbindelse med et arrangement, og tenkte kanskje jeg skulle foreslå at vi kunne ta en øl en annen gang sammen. Jeg var veldig glad i eksen, og det gjør fortsatt vondt, men det er blitt bedre allerede nå etter ganske kort tid, så håper at det fortsetter sånn :) Nyter singellivet nå, men tenker at jeg absolutt Er åpen for en ny kjæreste om en tid igjen, men føler jeg burde vente litt. Men det skader sikkert ikke noe å bli bedre kjent med henne. Takk for hyggelig svar :)

Koseklynge?

Haha! Det skulle du. Aner ikke hvordan vi endte opp sånn, men koselig var det uansett :P

Anonymous poster hash: fd0fe...82b

AnonymBruker
Skrevet

Er du forelsket i henne?

Har du fortsatt kontakt med eksen din?

Anonymous poster hash: 5f51b...f48
Skrevet

Er du forelsket i henne? Har du fortsatt kontakt med eksen din? Anonymous poster hash: 5f51b...f48

Jeg vet ikke helt hva jeg er. Jeg er i hvert fall ganske så betatt, og ser for meg at jeg kunne ha forelsket meg i henne, ja :)

Nei, vi har ikke kontakt. Synes det er best sånn. Hun bor i en annen by, og det gjør det egentlig mye lettere.

Skrevet

Oisann, der gikk AB. Jaja ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dra og ta en øl med henne! Med mindre det er total full klaff blir dere neppe sammen med en gang, det tar jo gjerne noen måneder. Innen da er du sikkert klar for det. Hun høres tøff og bra ut!

Anonymous poster hash: 9eb7e...362
AnonymBruker
Skrevet

Må du virkelig spørre om hun er interessert?

Såklart er hun det, hvem som helst burde vel skjønne det.

Anonymous poster hash: dc65c...67c
AnonymBruker
Skrevet

Er du egentlig mann, kvinne eller bifil? Referer til tidligere poster. :lol:

Anonymous poster hash: 7f1f0...c3d

Skrevet

Siden du ikke kunne ta hun spurte, syntes jeg du skal avtale en ny "øl date". Da finner du jo også ut om det bare var et "fylle spørsmål" eller at hun faktisk kunne tenke seg dette. Jeg antar det siste. :)

Skrevet

Koseklynge?

Tenkt det samme.

-----

TS: Gå og ta en øl med henne du.

AnonymBruker
Skrevet

Er du ei jente eller verdens mest tafatte mann?

Anonymous poster hash: 0ade4...8c0

AnonymBruker
Skrevet

Er du egentlig mann, kvinne eller bifil? Referer til tidligere poster. :lol:

Anonymous poster hash: 7f1f0...c3d

Jaggu hadde ikke TS guttekjæreste i februar!

Anonymous poster hash: e2b08...bc2

AnonymBruker
Skrevet

Som enhver fornuftig sjel sier til slikt:

Når en person ber deg om å ta en øl betyr det at vedkommende har lyst på en øl. Og ser på deg som godt nok selskap til å ville ha deg med.

Verken mer eller mindre. Ikke overtenk, ts!

Om du har lyst på øl, si ja. Har du ikke lyst på øl, foreslå noe annet.

Foreslår hun mens dere drikker øl at dere drar hjem til deg/henne for å ha sex så betyr det verken mer eller mindre enn sex. Igjen: ikke overtenk!

Når vedkommende sier: "jeg elsker deg over alt på jord og vil leve livet med deg" så betyr det noe mer. Eventuelt bare at du er rik/populær/etc...

Anonymous poster hash: eb7cf...c3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...