kattiie Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Har lenge ønsket meg et stort bilde av Marilyn Monroe på stua, men har foreløbig bare en plakat da jeg ikke fant et slik jeg ville ha. Vet noen hvor man får kjøpt et bilde alla dette? Gjerne nærbilde, svart hvitt med farge på bare lepper / øyne. Hadde blitt super glad om noen visste dette, og gjerne også med ramme :-)
Gjest Bossa Nova Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Ja, på Allposter.no Jeg har god erfaring med kjøp derfra. http://www.allposters.no/-st/Marilyn-Monroe-plakater_c66695_.htm?WT.cg_n=Search+Ahead&SSK=marilyn%20monroe
kattiie Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2015 Ja, på Allposter.no Jeg har god erfaring med kjøp derfra. http://www.allposters.no/-st/Marilyn-Monroe-plakater_c66695_.htm?WT.cg_n=Search+Ahead&SSK=marilyn%20monroe Ja jeg fant noen bilder der Dessverre var de bildene jeg likte bare plakater, da jeg ønsker et nærbilde.
Gjest Bossa Nova Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Åh, da misforsto jeg... Håper du finner det
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Hun er fremstilt som en sexy dum blondine. En som ufattelige mange menn har hatt bilde av på gutterommet og løpt løpsk med fantasier. Skjønner at det er frekt av meg å uttrykke at jeg ikke har sansen for det, og skulle nok helst latt være med å si noe og spørre. Men lurer veldig på hvorfor noen vil ha bilde av henne på stua? Kunne du tenke deg å bli samenlignet med henne? Hvorfor? Anonymous poster hash: 5438e...7cb
kattiie Skrevet 10. mars 2015 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2015 Hun er fremstilt som en sexy dum blondine. En som ufattelige mange menn har hatt bilde av på gutterommet og løpt løpsk med fantasier. Skjønner at det er frekt av meg å uttrykke at jeg ikke har sansen for det, og skulle nok helst latt være med å si noe og spørre. Men lurer veldig på hvorfor noen vil ha bilde av henne på stua? Kunne du tenke deg å bli samenlignet med henne? Hvorfor? Anonymous poster hash: 5438e...7cb Jeg synes hun er en pen dame, og ikke minst et pent bilde Ikke noe annet enn det.
Cordelia Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 (endret) Hun er fremstilt som en sexy dum blondine. En som ufattelige mange menn har hatt bilde av på gutterommet og løpt løpsk med fantasier. Skjønner at det er frekt av meg å uttrykke at jeg ikke har sansen for det, og skulle nok helst latt være med å si noe og spørre. Men lurer veldig på hvorfor noen vil ha bilde av henne på stua? Kunne du tenke deg å bli samenlignet med henne? Hvorfor? Anonymous poster hash: 5438e...7cb I forhold til dagens fremstilling av kvinner liksom?Den dama var langt ifra dum, bare for å ha sagt det. Endret 10. mars 2015 av Cordelia
Mari Y Skrevet 2. juli 2016 #8 Skrevet 2. juli 2016 Den 9.3.2015 at 16.32, AnonymBruker skrev: Hun er fremstilt som en sexy dum blondine. En som ufattelige mange menn har hatt bilde av på gutterommet og løpt løpsk med fantasier. Skjønner at det er frekt av meg å uttrykke at jeg ikke har sansen for det, og skulle nok helst latt være med å si noe og spørre. Men lurer veldig på hvorfor noen vil ha bilde av henne på stua? Kunne du tenke deg å bli samenlignet med henne? Hvorfor? Anonymous poster hash: 5438e...7cb Hun definerte jo Hollywood- glamour, som Hugh Hefner sa det i et intervju. Veldig synd at hun ble så utnyttet, men hun var jo fantastisk som et ikon. Hun og mange andre klassiske Hollywood- skuespillere, det er jo lett å elske klassisk Hollywood-stil:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå