AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Hei! Jeg vurderer å gi støtte til enten Røde Kors, Unicef eller Redd Barna og lurer på hvilken organisasjon som er best. Er det noen som har erfaringer rundt disse organisasjonene, og hvordan det funker? Jeg vet at du kan f.eks ha et fadderbarn, eller gi en totalsum til en landsby. Litt usikker på hva jeg vil velge. Takk for tips Anonymous poster hash: 3d4a5...bcb
Gentleman Rød Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 (endret) Hei! Nå skal jeg ikke gå helt konspirasjonsteori på dette, men har fått inntrykk av at disse største hjelpeaksjonene ikke bringer så mye (med tanke på at de har lønnede ansatte osv) som andre mindre private organisasjoner kan. Da jeg gikk på barneskolen hadde vi noe som het brasilmarked, hvor vi samlet inn penger til en nordmann (tror jeg) som solgte alt han eide og flyttet til Brasil for å hjelpe gatebarn. Han heter Gregory Smith, og startet noe som heter CARF. Det er mange slike småorganisasjoner som utretter mye flott, så jeg synes du kan ta en titt litt rundt om! Endret 10. mars 2015 av Gentleman Rød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå