AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Når kutter dere kontakten tvert uten å svare? Og funker dette? (I den forstand at vedkommende skjønner du vil bli kvitt ham for godt!?) Anonymous poster hash: 77d52...5d1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Er det en regel?? Siden du skriver "no contact rule"? Hva med bare "no contact", eller "ingen kontakt"? XD Uansett, hvis du vil bli kvitt noen så SI DET til ham/henne. Så kan du kutte kontakten, og om det funker finner du meget raskt ut. Anonymous poster hash: d6a34...560 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Funker veldig bra! Kjører alltid NC hvis jeg vil komme over noen, er jo hyggelig hvis vi treffes igjen men ingen kontakt utover det. Anonymous poster hash: ba589...18d
Ok2k Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Aner ikke. (Vi) har vel til gode å finne ut av det.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Etter et brudd kutter jeg kontakten. Men i en datingfase vil jeg som regel uansett la ham ta initiativ i starten for å vite at han er oppriktig interessert. Er han ikke det, vil det da fade ut. Så det vil selvsagt ende med ingen kontakt. Anonymous poster hash: 19084...00a 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Etter et brudd kutter jeg kontakten. Men i en datingfase vil jeg som regel uansett la ham ta initiativ i starten for å vite at han er oppriktig interessert. Er han ikke det, vil det da fade ut. Så det vil selvsagt ende med ingen kontakt. Anonymous poster hash: 19084...00a Så strategisk av deg. Hvorfor er du slik da, når det gjelder dating? Fordi du er usikker og ikke evner å fungere under andre forhold? Fordi du er egoistisk og evner ikke å tenke på andre enn deg selv? Eller er det fordi du mener at det er mannen sin oppgave og frøken sin er bare å avvise eller godta alle initiativ for kontakt? Ser du forskjell på de to siste forøvrig?Anonymous poster hash: e801f...d78
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 Jeg kjører no contact rule etter et brudd rimelig hardt, eller når jeg virkelig ikke ser at det skulle kunne fungere med et potensielt forhold. Men da har jeg sagt i fra først at det ikke blir noe mer. Anonymous poster hash: 7c512...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 The "no contact rule" har ikke noe med dating å gjøre. Det har noe med å holde seg unna ekskjærester (ikke henge sammen, ikke ringe, ikke sende sms, Osv) slik at man kommer over eksen kjappere og går videre med livet sitt.http://www.lovepanky.com/love-couch/your-ex/why-the-no-contact-rule-worksAnonymous poster hash: 30dd7...f97
Sandie Skrevet 10. mars 2015 #9 Skrevet 10. mars 2015 The "no contact rule" har ikke noe med dating å gjøre. Det har noe med å holde seg unna ekskjærester (ikke henge sammen, ikke ringe, ikke sende sms, Osv) slik at man kommer over eksen kjappere og går videre med livet sitt.http://www.lovepanky.com/love-couch/your-ex/why-the-no-contact-rule-worksAnonymous poster hash: 30dd7...f97 Det kan også ha med dating å gjøre,i tilfeller der man dater noen som aldri får bestemt seg for hva de vil og kommer og går. Da er å bryte all komminukasjon ofte det eneste rette.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #10 Skrevet 10. mars 2015 Det kan også ha med dating å gjøre,i tilfeller der man dater noen som aldri får bestemt seg for hva de vil og kommer og går. Da er å bryte all komminukasjon ofte det eneste rette. I bunn og grunn er det en regel som blir brukt hvis man er følelsesmessig knyttet til en person som det ikke er noen fremtid med. Den er der for at man skal komme seg videre og glemme personen. Det kan hende at det skjer allerede i datingprosessen,ja, selv om det er mest brukt etter endt forhold. Kjører man NC så sparer man å få følelsene såret på nytt og sjanse til å møte andre. However - NC handler ikke om å slutte å prate med noen bare fordi man er blitt lei og totalt uinteressert i personen. Det kalles å fade away eller ignorere.Anonymous poster hash: 30dd7...f97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå