Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et lite hjertesukk: Imax (hunden min altså), spyr og har diarè. Det har han hatt siden lørdag. Det er utrolig ekkelt og jeg har kuttet ut alt fôr og kokt drikkevannet hans. Det ser ut til å stabilisere seg, men jeg kan ikke fordra å se ham syk. Har kokt opp litt ris for å gi ham det, men det vil han ikke ha (han mener nok at kjøttetere ikke skal spise ris!).

Synes det er så trist at han er syk, og jeg håper han blir bedre igjen snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkar! hvorfor kaster han opp så veldig?

Skrevet

Fiskeboller eller kefir eller biola skal være bra selv for hunder når de har mage syke.....

har han fått ormekur i det siste?

stakars vovven

Skrevet

Ringe vetrinæren og snakke med h*n.

Gjest Anonymous
Skrevet

Biola. har han vert og badet i sjøen?

Skrevet

Han har ikke badet, jeg vet faktisk ikke hvorfor han har vondt i magen. Av og til så blir han dårlig, men sjelden lenge av gangen. Nå har det vart litt, så da blir jeg litt bekymret.

Har selvsagt snakket med veterinæren, for det er bestevenninnen min det! Så jeg er ikke redd for ham, men det er trist å se at han er pjuskete. Men når det er sagt holdt han på å løpe etter en katt i går, så han er ikke helt fjern altså. :ler:

Håper alt er mye bedre når jeg kommer hjem fra jobb.

Skrevet

Ja. Håper vovven blir frisk. Ikke noe gøy når de er syke. :(

Skrevet

Vovven er bra igjen, og spiser. Løsningen var å få noe bakteriegreier som justerer magen. Men bikkja har blitt tynn da, og han var jo passe tynn fra før også. Skranglete rett og slett, og han blir ikke bedre av å ikke spise på en uke. Og heller ikke at jeg har skrelt av ham all pelsen. Så nå ser han ut som en rotte! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...