Teardrop Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 La oss si at fargene er hvit og caffelatte. Altså ikke mørk som i svart men allikevel mørkere enn hvit. Hvordan blir effektene da av lyse vegger-mørke lister eller mørke vegger-lyse lister? Bør gulvlista være samme farge som parketten eller males som tak og dørlistene?
Gjest Solstråla88 Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Vi har cafelatte på veggene i stuen og hvite lister, både i tak og på gulvet. Gulvet er valnøtt i farge
Euphorbia Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Vi har også cafelatte i den ene stua med hvite lister. Kjøkkenet er grått med hvite lister, mens gangen er lys grå med en mørkere grå på lister. Så jeg syns begge deler er fint til sitt. Personlig liker jeg ikke gulvlister i samme farge som gulv. Resten av det vi skal pusse opp blir nok med hvite lister uavhengig av vegg farge.
Blå politibil Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Tror at dersom du har caffèlatte som listfarge og hvit veggfarge så vil listene se skitten ut. Liker best hvite lister både som vinduslister, tak og gulvlister.
Serafina. Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 Hvite gulvlister, og da særlig hvis tak- og dørlister er hvite. Jeg liker ikke gulvlister som har samme treffene som gulvet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå