AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Jeg prøver å begynne å trene, men føler at alle dømmer meg på treningssenteret. Jeg er dessverre ganske så overvektig, og skammer meg veldig over kroppen min. Hva tenker dere egentlig når dere ser veldig overvektige mennesker i garderoben/på treningssenteret? Anonymous poster hash: 9ad51...748
Gjest Penelopee Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Jeg tenker at det er flott at de trener og tar tak i problemet
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Jeg tenker at det er kjempebra at de er på trening :-) Anonymous poster hash: 4633d...e86 6
julie90 Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Jeg tenker det er flott at alle, uansett fasong, ønsker å komme seg i form og få en sunnere livsstil Jeg synes du skal prøve å ikke tenke på hvordan du ser ut når du er der, og ikke konsentrer deg om andre. 8
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #5 Skrevet 10. mars 2015 What, nei! Kjære! Det er som å se rart på bleike folk i solariumene. Anonymous poster hash: 663f8...f47 9
sweg Skrevet 10. mars 2015 #6 Skrevet 10. mars 2015 Tenker ikke over det. Tenker bare at alle på senteret gjør en innsats for sin egen helse (og selvbilde for de fjortisguttene som boler seg selvfølgelig) 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #7 Skrevet 10. mars 2015 Jeg tenker kanskje "oi, han/hun var ganske feit", men så tenker jeg at det er bra de har tatt tak i problemet Anonymous poster hash: abad6...07f 2
Gjest gundagrynte Skrevet 10. mars 2015 #8 Skrevet 10. mars 2015 Jeg prøver å begynne å trene, men føler at alle dømmer meg på treningssenteret. Jeg er dessverre ganske så overvektig, og skammer meg veldig over kroppen min. Hva tenker dere egentlig når dere ser veldig overvektige mennesker i garderoben/på treningssenteret?Anonymous poster hash: 9ad51...748 Vær stolt av at du har startet den viktigste *reisen* i ditt liv
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #9 Skrevet 10. mars 2015 Hei! Jeg skjønner godt at det kan føles ubehagelig å være overvektig på treningssenter, og du vil nok dessverre få noen blikk.. Men av disse 3 blikkene vil det være 20 andre som tenker at du er sporty! Det at du faktisk går på treningssenteret, og vil prøve å gjøre noe med vekten og kroppen din er ingenting å føle skam over, men heller stolthet! Jeg har selv vært å trent med bekjente som har kommentert overvektige, og jeg personlig synes det er synd at man skal bli stigmatisert på den måten når man faktisk skal ta tak i problemet! Stå på! Anonymous poster hash: 5efd4...7e9 5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #10 Skrevet 10. mars 2015 Tenker ikke så mye over det. Jeg vil tro at de fleste er mest opptatt av seg selv og sin trening, er jo få som ser perfekte ut uansett Anonymous poster hash: 94192...334 3
Viktualia Skrevet 10. mars 2015 #11 Skrevet 10. mars 2015 Som tjukk selv er vel treningssenteret et av de stedene jeg aaldri kan huske å ha fått et eneste stygt eller rart blikk, eller kommentarer for den saks skyld. Hvis du har opplevd det syns jeg du skal vurdere å bytte senter, for det kan være ganske forskjell på stemningen på sentrene rundt omkring. Og ta en prøvetime først så du får følt litt på miljøet. 5
Gjest Chloe87 Skrevet 10. mars 2015 #12 Skrevet 10. mars 2015 De er jo like velkommen på treningssenteret som alle andre og jeg tenker at det er positivt at de også trener.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #13 Skrevet 10. mars 2015 Jeg blir misunnelig! Jeg er ikke overvektig, men jeg vet hvor vanskelig det er å komme seg ut for å trene. Skulle ønske jeg hadde vert like sterk å ta tak i mine problemer (selv om jeg ikke er overvektig så er det ikke bra å ligge på sofaen dag ut og dag inn. Det kjenner jeg godt på kroppen!) Synes det er kjempe bra at du har motivasjon og vilje til å trene det skulle jeg ønske jeg også hadde! Altfor mange ganger snur jeg i døren inn til treningssenteret...Anonymous poster hash: b3cf5...e37 3
VampireLadyXXL Skrevet 10. mars 2015 #14 Skrevet 10. mars 2015 Når man er på et treningssenter for å gjøre noe med problemet er det jo ingenting å tenke på. Så typisk norsk som det går an. 1
Poserose Skrevet 10. mars 2015 #15 Skrevet 10. mars 2015 Enten tenker jeg "bra for henne" eller så tenker jeg ikke over det i det hele tatt Når man er mange mennesker i et rom får man nå og da blikkontakt med folk, det er ikke til å unngå. Så det er ikke sikkert at det er flere som kikker på deg enn på alle andre der Et sted må man jo feste blikket. 1
Gjest Runforit Skrevet 10. mars 2015 #16 Skrevet 10. mars 2015 Synes bare det er positivt. Er derfor treningssenteret er til. For ALLE som ønsker å komme i form 1
King in the North Skrevet 10. mars 2015 #17 Skrevet 10. mars 2015 Jeg prøver å begynne å trene, men føler at alle dømmer meg på treningssenteret. Jeg er dessverre ganske så overvektig, og skammer meg veldig over kroppen min. Hva tenker dere egentlig når dere ser veldig overvektige mennesker i garderoben/på treningssenteret? Anonymous poster hash: 9ad51...748 Akkurat det samme jeg tenker om tynne spjælinger som meg selv: flott at de trener 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #18 Skrevet 10. mars 2015 Som de andre her skriver: kjempeflott at de trener! Det gjelder jo for alle. Jeg tenker ingen negative tanker når jeg ser overvektige på treningssenter. Anonymous poster hash: f762f...cd8 1
nantucket Skrevet 10. mars 2015 #19 Skrevet 10. mars 2015 Jeg tenker ikke mer på en overvektig enn andre som trener på samme sted som meg 1
Gjest Miss Selfridge Skrevet 10. mars 2015 #20 Skrevet 10. mars 2015 Tenker ingenting spesielt om enkeltpersoner. Tenker at det er flott at alle er der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå