Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde utskrapning for 2 uker siden, og har siden da hadd svakt positive tester (billige tester). Jeg gikk lei av testinga, og dro til legen for å få vite faktisk hcg nivå. Fikk nå beskjed om at hcg var på 1, så altså er jeg erklært ikke-gravid.

Det jeg da lurer på, er om jeg allerede kan ha hatt eggløsning? Hele helgen hadde jeg eggløsningssmerter i ryggen, som vanlig, men trodde dette var relatert til hcg og graviditet. Jeg hadde positiv EL-test for to dager siden, men regnet med dette var grunnet hcg - som det nå viser seg at jeg ikke har noe særlig av lengre.

Så, kan jeg ha hatt eggløsning nå nylig, siden hcg er tilnærmet null? Hvor lenge hadde du eggløsning etter negativ test?

Anonymous poster hash: c8eed...357
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde el 12 dager etter min Ma(eller igangsatte abort). Hadde da fortsatt positive tester. Ble negative noen dager senere..

Etter hva jeg har lest meg fram til er det fullt mulig å ha eggløsning med hcg i kroppen.

Vi prøvde ikke på den eggløsningen, men jeg fikk så mye kluss i hormonene etterpå at jeg ville nok ikke blitt gravid allikevel.(og er det fortsatt ikke etter snart 6 mnd)

Anonymous poster hash: 7cd0d...8d2
AnonymBruker
Skrevet

Det har kanskje litt å si hvor langt man er på vei.

Jeg hadde eggløsning tre dager seinere enn normalt etter min sa i uke 6. Hadde da hatt negative graviditets og el tester i ca 6 dager.

Jeg har naturlig litt sein el, så den kom dag 20 i stedet for 17. Blodprøve viste ikke-gravid dag 13-14 ca etter sa. Men selv om el-testene var negative i nesten ei uke før el og hcg var på 3 var eggløsningstestene mye sterkere enn normalt og de har nesten positive hele uka før de ble helt positive på el. Så det er tydelig at noe hormonendringer var i kroppen selv om hcg var på normalt nivå.

Anonymous poster hash: a5229...e7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...