AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Hei jeg skal kansje til utredning av add men først skulle legen min finne ut informasjon om diagnosen jeg har fra før av som heter digeorge syndrom fordi det er så my e som er likt mellom de to diagnosene så da skulle han finne ut om det kunne være nødvendig med en utredning jeg har mye oppmerksomhets og konsentrasjonsvansker kan det være nødvendig med utredning og eventuelt hvor lang tid tar en utredning for add og hvor bruker man å bli henvist for utredning?Anonymous poster hash: bb044...ee9
Colorama Skrevet 11. mars 2015 #2 Skrevet 11. mars 2015 Spør legen din! Har selv blitt utredet for det, og det tok noen uker, men det kommet an på hvor det skjer.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #3 Skrevet 11. mars 2015 Spør legen din! Har selv blitt utredet for det, og det tok noen uker, men det kommet an på hvor det skjer. hvor blir man henvist for utredning? er det psykolog eller er det på sykehuset? Anonymous poster hash: bb044...ee9
Colorama Skrevet 11. mars 2015 #4 Skrevet 11. mars 2015 hvor blir man henvist for utredning? er det psykolog eller er det på sykehuset? Anonymous poster hash: bb044...ee9 Du blir henvist av legen din, og hvem som tar over derfra vet ikke jeg. Jeg går i behandling hos psykiatrisk sykepleier, og det var hun som utredet meg med hjelp av psykolog.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Dette er det legen din som kan svare deg best på. Ikke oss på KG. Lykke til videre i prosessen.
Jade Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 Hvor lang tid det tar varierer fra psykolog til psykolog, og hvor vanskelig det er å finne ut hva du har eller ikke har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå