AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Hva er din erfaring med Balderklinikken? Og er det noen som vet hva slags priser de opererer med og om det er vanskelig å få time? Anonymous poster hash: ab774...439
_LanciA_ Skrevet 12. mars 2015 #2 Skrevet 12. mars 2015 Fikk kjempe hjelp på balder. Ja det kostet litt, men for meg var det verdt hver en krone Prisene lå på nettsidene deres før iaf. Fikk raskt time og sjekket mest mulig samme dag side jeg har lang reisevei til oslo.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #3 Skrevet 12. mars 2015 Fikk kjempe hjelp på balder. Ja det kostet litt, men for meg var det verdt hver en krone Prisene lå på nettsidene deres før iaf. Fikk raskt time og sjekket mest mulig samme dag side jeg har lang reisevei til oslo. Kan jeg spørre hva du fikk hjelp for, evt hvilken lege? Hvor mye koster en legetime? Anonymous poster hash: 71401...ff9
_LanciA_ Skrevet 12. mars 2015 #4 Skrevet 12. mars 2015 Fikk hjelp til å få en mage som fungerer igjen. Nesten alt jeg spiste kastet jeg opp eller fikk diare av. Hadde veldig lavt b12, null folat, jod mangel +++ alle ting som fastlegen kunne funnet ut av da jeg kom dit. Var hos Hansson tror jeg hun het og en ernæringsfysiolog. Viste seg at jeg ikke tåler melk, hvete og egg. Prisen husker jeg ikke. Sikker 1400-1500kr eller no for en time. Men står på nettsiden.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2015 #5 Skrevet 12. mars 2015 Jeg fant en lenke til prisliste under Kontakt oss på nettsiden:http://balderklinikken.no/37/file/item/open Hvis lenken ikke fungerer får du gå inn på Kontakt oss, så finner du den der.Anonymous poster hash: 66dd7...f82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå