AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 En kar har laget en liten video der han sammenligner hvordan menn har det på tinder med hvordan kvinner har det. Kort oppsummert blir kvinnen nedlesset med likes og meldinger på kort tid, mens mannen før absolutt ingenting. Bare en liten illustrasjon på hvor priviligerte dere er, jenter. https://www.youtube.com/watch?v=s2pvJuLgBqk Anonymous poster hash: f064b...2f0 2
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Det morsomme er da damer som klager over at de ikke får napp på tinder og mister selvtilliten. Tenk om de var menn, da hadde de vel gått i dyp depresjon regner jeg med.Anonymous poster hash: 75be8...f71 3
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #3 Skrevet 10. mars 2015 Jeg fant kjæresten min på tinder. Jeg hadde rundt 300 matcher, han hadde 3.. Bra jeg liker nerder Anonymous poster hash: be29c...833
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2015 #4 Skrevet 10. mars 2015 Har kommet frem til at tinder er bortkastet tid. Har nesten fått meg 2 dater etter over 1år på tinder (byttet profilbilde og slettet profil noen ganger), bare nesten da, de var enige i at vi bare "måtte" møtes, men så slutter de raskt å svare. Anonymous poster hash: 38f72...15b 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #5 Skrevet 11. mars 2015 Har kommet frem til at tinder er bortkastet tid. Har nesten fått meg 2 dater etter over 1år på tinder (byttet profilbilde og slettet profil noen ganger), bare nesten da, de var enige i at vi bare "måtte" møtes, men så slutter de raskt å svare.Anonymous poster hash: 38f72...15b Gutt eller jente? Er kanskje bortkastet for deg, for noen er det ikke det. Jeg har vel møtt 10 stk de siste 3-4 mnd, er jo en veldig grei måte å møte folk på.Anonymous poster hash: 7636e...0cf
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #6 Skrevet 11. mars 2015 En kar har laget en liten video der han sammenligner hvordan menn har det på tinder med hvordan kvinner har det. Kort oppsummert blir kvinnen nedlesset med likes og meldinger på kort tid, mens mannen før absolutt ingenting. Bare en liten illustrasjon på hvor priviligerte dere er, jenter. Anonymous poster hash: f064b...2f0 Nå så jeg ikke hele videoen, men fikk bekreftet mistanken min i løpet av det første minuttet. Jenta er flott, med profilbilde som viser kløft. Gutten er kjekk han også, men skiller deg kanskje ikke like mye ut i mengden. Hadde de gjort tilsvarende forsøk med en gjennomsnittlig jente og en kjekkas av en fyr, hadde du fått helt motsatt resultat! Hadde gutter sett litt forbli utseendet, og ikke gitt all oppmerksomhet til de aller peneste, hadde alle fått mye mer kontakt! Hilsen gjennomsnittlig jente som får null oppmerksomhet på tinder... Anonymous poster hash: d120c...0ba 6
Gjest O.G. Skrevet 11. mars 2015 #7 Skrevet 11. mars 2015 En kar har laget en liten video der han sammenligner hvordan menn har det på tinder med hvordan kvinner har det. Kort oppsummert blir kvinnen nedlesset med likes og meldinger på kort tid, mens mannen før absolutt ingenting. Bare en liten illustrasjon på hvor priviligerte dere er, jenter. https://www.youtube.com/watch?v=s2pvJuLgBqk Anonymous poster hash: f064b...2f0 Er du dum?
Petra75 Skrevet 11. mars 2015 #8 Skrevet 11. mars 2015 En kar har laget en liten video der han sammenligner hvordan menn har det på tinder med hvordan kvinner har det. Kort oppsummert blir kvinnen nedlesset med likes og meldinger på kort tid, mens mannen før absolutt ingenting. Bare en liten illustrasjon på hvor priviligerte dere er, jenter. https://www.youtube.com/watch?v=s2pvJuLgBqk Anonymous poster hash: f064b...2f0 Feil. Den PENE kvinnen blir nedlesset. Vi litt eldre som er litt runde i formen og ganske gjennomsnittlige i utseendet blir glatt oversett. 3
oeas Skrevet 11. mars 2015 #9 Skrevet 11. mars 2015 Nå så jeg ikke hele videoen, men fikk bekreftet mistanken min i løpet av det første minuttet. Jenta er flott, med profilbilde som viser kløft. Gutten er kjekk han også, men skiller deg kanskje ikke like mye ut i mengden. Hadde de gjort tilsvarende forsøk med en gjennomsnittlig jente og en kjekkas av en fyr, hadde du fått helt motsatt resultat! Hadde gutter sett litt forbli utseendet, og ikke gitt all oppmerksomhet til de aller peneste, hadde alle fått mye mer kontakt! Hilsen gjennomsnittlig jente som får null oppmerksomhet på tinder...Anonymous poster hash: d120c...0ba Stakkar, får du ikke nok oppmerksomhet pga utseendet du da? Utseendet er viktig for ale. Punktum. Alle bryr seg om utseendet. Jeg bryr meg om utseendet, og går ikke ut med jenter som ser ut som dritt. Det betyr ikke at jeg ikke går ut med normale jenter. De fleste jentene er nettopp helt normale. Og det er topp. Men de stygge ser jeg over. Og strekker meg selvsagt etter de peneste Det gjør du. Det gjør andre. Det gjør alle. Jenter som gutter. Kvinner som menn. Fra barenhagen til vil legges inn på aldershjemmet.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #10 Skrevet 11. mars 2015 Stakkar, får du ikke nok oppmerksomhet pga utseendet du da? Utseendet er viktig for ale. Punktum. Alle bryr seg om utseendet. Jeg bryr meg om utseendet, og går ikke ut med jenter som ser ut som dritt. Det betyr ikke at jeg ikke går ut med normale jenter. De fleste jentene er nettopp helt normale. Og det er topp. Men de stygge ser jeg over. Og strekker meg selvsagt etter de peneste Det gjør du. Det gjør andre. Det gjør alle. Jenter som gutter. Kvinner som menn. Fra barenhagen til vil legges inn på aldershjemmet. Jeg slurver ikke på grunn av utseendet mitt, bare poengterte overfor alle gutter som klager på at de ikke får oppmerksomhet av de peneste damene på tinder. Normale jenter faller helt gjennom på tinder. Sikkert normale gutter også. Det min erfaring viser er at normale jenter vil ha normale gutter, mens normale gutter vil ha grisepene jenter. Og da er det ikke rart det ikke funker! Bryr meg ikke så mye om utseendet, så lenge han fremstår velstelt og ordentlig. Men mye viktigere at han virker sympatisk og trivelig. Ikke lett å få frem gjennom tinder, men det går.Anonymous poster hash: d120c...0ba 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #11 Skrevet 11. mars 2015 Jeg har en følelse av at de som kaller seg "normale jenter" og klager over at de ikke får oppmerksomhet ikke helt faller inn under kategorien "normal". For eksempel så er det mange overvektige jenter (og gutter) som sier til seg selv at de er normale. Anonymous poster hash: f064b...2f0 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #12 Skrevet 11. mars 2015 Kjenner en fyr som var på både tre og fire dater i uka med jenter han møtte på Tinder og Sukker. Han selv ser ikke ut som noe julepynt akkurat. Men han var vel flink til å selge seg selv. Han fikk meg forresten til å miste trua på menn helt. Jeg fikk innimellom se på hans matcher og samtaler med noen av damene. Og han var kresen. Enten hadde hun for små pupper, for stor rumpe eller så for kjedelig ut. Lista på hva som ikke var greit var jo milelang. Og dette er en fyr uten hår på hodet og som rager knapt 170 cm over bakken. Anonymous poster hash: f35eb...948 1
oeas Skrevet 11. mars 2015 #13 Skrevet 11. mars 2015 Det min erfaring viser er at normale jenter vil ha normale gutter, mens normale gutter vil ha grisepene jenter. Og da er det ikke rart det ikke funker! Anonymous poster hash: d120c...0ba Da synes jeg at du bør se deg litt rundt. Normale jenter vil ha kjekkaser, de også. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #14 Skrevet 11. mars 2015 Herregud. Tuller du ikke? I begge profilene så står det at de er på det stedet de besøker et par dager. Alle vet at det er enklere for jenter å ha tilfeldig sex enn det er for gutter. Samtidig er det sannsynligvis enklere for gutter enn for jenter å få kjæreste. Ikke rart jenta for en haug med matches når hun ymter frempå med at hun ønsker noen ha det det "gøy" med i noen dager. Dessuten hadde jenta flere bilder enn gutten, og de var bedre tatt. Guttens bilde hadde lys i bakgrunnen og var ikke spesielt interessant. Jentas bilde viser kløft og et pent ansikt, noe gutter på jakt etter ONS gjerne er interesserte i. Anonymous poster hash: 0fe5c...060 2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #15 Skrevet 11. mars 2015 Dersom det hadde stått "Studerer i denne byen. Er ikke ute etter noe useriøst", da hadde saken vært en annen! Anonymous poster hash: 0fe5c...060 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2015 #16 Skrevet 11. mars 2015 Herregud. Tuller du ikke? I begge profilene så står det at de er på det stedet de besøker et par dager. Alle vet at det er enklere for jenter å ha tilfeldig sex enn det er for gutter. Samtidig er det sannsynligvis enklere for gutter enn for jenter å få kjæreste. Ikke rart jenta for en haug med matches når hun ymter frempå med at hun ønsker noen ha det det "gøy" med i noen dager. Dessuten hadde jenta flere bilder enn gutten, og de var bedre tatt. Guttens bilde hadde lys i bakgrunnen og var ikke spesielt interessant. Jentas bilde viser kløft og et pent ansikt, noe gutter på jakt etter ONS gjerne er interesserte i. Anonymous poster hash: 0fe5c...060 Det du sier her er nok mye sant. Menn vil ha en ONS mens damene vil ha kjæreste. En dame som leter etter en partner styrer kjapt unna ONS'erene. Og veldig mange menn legger ikke skjul på hvorfor de er på Tinder. Vi er derfor kjappere med å sveipe til venstre. Anonymous poster hash: f35eb...948 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå