lostinthoughts Skrevet 10. mars 2015 #1 Skrevet 10. mars 2015 Hei, Lurer på om noen her kan tipse meg om hvilke instans som er best å kontakte når det gjelder manglende leveranse av en betalt vare? Det det gjelder: Er firma (registrert) har utført reparasjonener på noen deler for meg, de har sendt meg faktura pr mail, som jeg har betalt, men har ikke sendt delene tilbake til meg. Dette er et firma som kun driver med reparasjoner, de opprinnelige delene er altså ikke kjøpt hos dem. Vi ble enige om å sende delene med sporing, men til tross for at firmaet bekreftet de skulle sende delene+ sporingsnr til meg, har de ikke gjort dette. Jeg har beholdt alle sms'er mellom dem og meg, fakturaen de sendte, samt har bevis på at jeg har betalt dem. Det er et offentlig firma i den forstand at de har org.nr, fullt tilgjengelig nettside og kontaktinformasjon. Noen som vet hva jeg kan gjøre videre herfra for å få varene mine tilbake?
Gentleman Rød Skrevet 10. mars 2015 #2 Skrevet 10. mars 2015 Har du prøvd å kontakte bedriften igjen, evt spørre hvor det har blitt av varen? Jeg har selv vært ute for bedrifter som har lovet kort leveringstid til en billig penge/ har sagt at varen er levert, men blir levert flere dager etter osv. Gjerne bruk sosiale medier som facebook (dersom de har en side) til å "legge press" på dem. Da vil de mest sannsynlig komme med en uttalelse om hva som har skjedd/hvordan ståa er. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå