Gå til innhold

Det er slitsomt å arrangere hemmelig bryllup.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo ingen andre enn mannen min å snakke med om alle de tusen detaljene. Jeg er en planleggingsfreak av dimensjoner og mannen er mindre enn gjennomsnittlig interessert i bordkort og bordpynt osv.

Jeg kunne sikkert brukt dere her litt mer, men det kan likevel ikke konkurrere med en levende person å snakke med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har ikke en venninne eller slektning du kan involvere da? En du stoler på at ikke sier noe videre.

Skrevet
Du har ikke en venninne eller slektning du kan involvere da? En du stoler på at ikke sier noe videre.

Mannen vil ikke at vi skal si det til NOEN. Jeg tror jeg skal prøve å overtale ham litt til. Jeg har ei venninne jeg stoler på som også er frisør. Det hadde vært deilig å kunne diskutere hår og kjole osv med henne.

Skrevet

Hva med forloveren din da?

Dere må jo nødvendigvis ha forlovere, uansett hvor hemmelig bryllupet skal være?

Skrevet

jeg og min holder også dette hemmelig, vi skal fortelle om to uker da. men det er vanskelig å ikke si no når vi snakker med foreldrene han eller mine og venner uff glad det hemmlige snart er over.

vi snakkes om bryllupet til broren hans i helgen, om stede og slik, da var det nesten så jeg sa, men der vi skal ha det er det sånn og sånn

Skrevet
Hva med forloveren din da?

Dere må jo nødvendigvis ha forlovere, uansett hvor hemmelig bryllupet skal være?

Ja, vi må ha to som underskriver på den erklæringen. Planen var å spørre henne om å gjøre det så kort tid i forveien som mulig.

Skrevet

når er det dere skal si dette her da?

Jeg er en planleggingsfreak av dimensjoner og mannen er mindre enn gjennomsnittlig interessert i bordkort og bordpynt osv.

skal dere vente til folk får invitasjoner?

Skrevet
når er det dere skal si dette her da?

skal dere vente til folk får invitasjoner?

Planen er å invitere til bursdagsfest. Jeg har bursdag den 1. og mannen den 15. Vi skal gifte oss den 20.

Gjestene skal ikke vite noe før de har satt seg ved bordet og vi kommer inn til Wagners 'Here comes the bride'.

Skrevet

Planen er å invitere til bursdagsfest. Jeg har bursdag den 1. og mannen den 15. Vi skal gifte oss den 20.

Gjestene skal ikke vite noe før de har satt seg ved bordet og vi kommer inn til Wagners 'Here comes the bride'.

Høres kjempegøy ut :)

Skrevet

Så herlig. Synes det høres helt fantastisk gøy ut jeg da :-)

Skrevet

Morsom idè, men hvorfor bestemte dere i utgangspunktet å planlegge/ha et slikt hemlig overraskelsesbryllup? Nysgjerrig jeg!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Mannen vil ikke at vi skal si det til NOEN. Jeg tror jeg skal prøve å overtale ham litt til. Jeg har ei venninne jeg stoler på som også er frisør. Det hadde vært deilig å kunne diskutere hår og kjole osv med henne.

Og da må det være mannen som får viljen sin? Og du skal bare føye deg?

Så lenge han selv ikke er interessert i planleggingen, syns jeg heller ikke han kan bestemme hvem du får eller ikke får snakke med det om.

Skrevet

Og da må det være mannen som får viljen sin? Og du skal bare føye deg?

Så lenge han selv ikke er interessert i planleggingen, syns jeg heller ikke han kan bestemme hvem du får eller ikke får snakke med det om.

Er litt enig med Madammen her.. :P

Skrevet

Er nok litt enig med de over her jeg også. Du må da kunne ha i hvert fall en å diskutere slikt med, når han ikke bryr seg så veldig mye om slike detaljer.

Skrevet

Jeg hadde blitt fryktelig fornærmet dersom søsteren min eller min aller beste venninde hadde planlagt noe så viktig og ikke funnet meg verdig til å få delta om ett på et lite plan......

Skrevet

Jeg har prøvd å overtale mannen til å gifte seg med meg leeeenge. Jeg hadde nesten gitt opp. I sommer var vi gjester i et bryllup og da fikk jeg blod på tann igjen. Jeg vil veldig gjerne gifte meg og dette bryllupet er et kompromiss.

Da planen ble lagt var avtalen at vi ikke skulle si det til NOEN. Jeg har ikke snakket med ham en gang om at jeg har lyst til å involvere ei venninne. For alt jeg vet er det greit for ham, hvis det ikke er det respekterer jeg faktisk hans ønske.

Skrevet

Vil han bare gifte seg med deg hvis ingen får vite om det.....? :o

Skrevet
Vil han bare gifte seg med deg hvis ingen får vite om det.....? :o

Jepp! :hoho:

De får jo vite om det når jeg ankommer festlokalet i brudekjole (kjøpt eller leid). For de litt triges skyld skal vi spille Wagners "Here comes the Bride".

Skrevet

En venninne av meg giftet seg i all hemlighet i utlandet. Jeg syntes det bare var tøft, jeg.

Tross alt, å gifte seg er en personlig sak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...