Gå til innhold

Riktig valg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en mann for et par uker siden, vi snakket en del på skype etter det og fant tonen. Var litt skeptisk til å begynne med da han snakket litt om eksen sin (de var sammen i et år, avstandsforhold, og det ble slutt for 2 måneder siden). Var redd for at han ikke var over henne, og fortalte han det da han spurte om jeg ville bli med å spise middag og gå på tur. Takket likevel ja da han sa han hadde vært lei seg da det ble slutt, men at han var over henne og ikke ville ha henne tilbake.

Lørdag gikk vi på tur, spiste god mat, så på film og det ble litt kyssing. Hadde det kjempefint og vi avtalte å snakkes på skype på søndag. Han sa han holdt på å bli forelska i meg.

Søndag kommer og han logger på skype, men sier jeg må vente litt fordi eksen hans måtte snakke med han. Ok tenker jeg, kanskje det er noe alvorlig. Han forteller at en felles venn som hater eksen hans, hadde sagt noe til henne som hun ikke likte (hun hadde jukset i et brettspill). Jeg skjønner ikke helt hvorfor dette er så viktig å snakke om med henne, eller hva det er han kan gjøre med det. Etter å ha ventet ved pcn i 45 min tenker jeg at det her gidder jeg ikke, så jeg skriver til han at jeg håper det ordner seg men at jeg har andre ting å gjøre. Han sier unnskyld og snakkes senere.

Senere på kvelden forteller jeg at jeg ikke ønsker å være en rebound, og at jeg føler vi ikke bør sees igjen. Han sier at hun kun er en venn, og at han bare ville hjelpe henne. Jeg sier det jeg tenker, at om jeg hadde hatt et vondt brudd med en eks, så hadde jeg ikke tenkt tanken på å ditche en jeg var intr. i for å prate med eksen om bagateller. Jeg var ganske lei meg så sa jeg ikke følte for å prate mer om det og gikk og la meg.

Dagen etter fikk jeg blomster på døra, og han hadde skrevet på skype at han ikke ville miste meg.

Ingen av oss har barn, han er 42, jeg er 31, begge har fast jobb. Håper noen kan gi meg råd i denne situasjonen.

Anonymous poster hash: e2da5...e59
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde han var i 20 årene utifra det du skrev...

Det høres ut som det kan bli en del drama. Du har allerede sagt i fra, men det høres ikke ut som han tar hintet. For meg hadde det vært for mange røde flagg

Anonymous poster hash: 3c6fd...377

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...